
На продуктах, що продаються в магазинах завжди є маленька літера "е", і для цього є важлива причина, передають Патріоти України.
Поряд з вагою, штрих-кодом і логотипами авторських прав, знаходиться маленька літера "е", яку ми навіть не помічаємо. Але, як виявила одна жінка, яка купила чіпси, цей символ насправді означає "оцінено",
Оцінка - це вага всередині продукту, і це означає, що виробники не зважують кожну пачку, яку вони продають, окремо, а просто налаштовують свої виробничі лінії таким чином, щоб переважна більшість товарів, які продаються, в середньому відповідали критеріям ваги, зазначеним на пачці.
Зазначається, що знак "e" не є обов'язковим, але нанесення його на пачку дозволяє виробнику продавати їх у будь-якій країні ЄС без необхідності відповідати будь-яким іншим специфічним національним вимогам і відповідає правилам ЄС щодо ваги.
Щоб гарантувати, що кількість, яка відображається, є правильною, упаковки, марковані знаком "℮", повинні відповідати наступним вимогам: середня кількість продукту в упаковках, що походять з однієї партії, повинна дорівнювати або бути більшою, ніж кількість, зазначена на упаковці.
Принцип, за яким літаки тримаються у повітрі, давно ні для кого не є ані секретом, ані дивом. Тим більше вражає, що білі сліди, які залишаються за крилатими машинами у небі, досі здаються людям загадковими і навіть стають основою для різних теорій змов...
Цей тест на особистість заснований на оптичних ілюзіях. Дослідження показують, що спосіб, яким ми сприймаємо такі зображення, може бути пов’язаний з домінантною півкулею мозку, передають Патріоти України. Людський мозок складається з двох півкуль, які ...