
Учені з Гарвардського університету, Каліфорнійського університету в Санта-Барбарі та Глобального альянсу з поліпшення харчування (GAIN) представили тривожні дані про світовий рівень споживання мікроелементів, передають Патріоти України.
Згідно з дослідженням, опублікованим у журналі The Lancet Global Health, переважна більшість людей у всьому світі не отримують достатньої кількості ключових мікроелементів, таких як йод, вітамін E, кальцій і залізо.
Дослідники використовували дані з Глобальної бази даних з харчування та статистичні моделі для оцінки харчування 99,3% населення у 185 країнах. Результати засвідчили, що 68% людей відчувають нестачу йоду, який необхідний для функціонування щитоподібної залози та розвитку мозку.
Нестачу вітаміну E, який важливий для імунної системи та обміну речовин, виявлено у 67% населення. Також 66% людей недоотримують кальцій, важливий для здоров’я кісток і серця, і 65% - залізо, дефіцит якого може призвести до втоми та інших проблем зі здоров’ям.
Дослідження підкреслює глобальну проблему недостатнього споживання незамінних мікронутрієнтів і закликає до розробки стратегій для поліпшення харчування.
Американський дієтолог Бріжит Цейтлін виступила в пресі з рекомендацією заповнювати дефіцит кальцію не тільки за допомогою молока. За словами експерта, існують інші здорові продукти, в яких кальцію може бути навіть більше, ніж у молоці, передають Патрі...
Зазвичай для пельменів використовують біле борошно вищого гатунку. Воно не рекомендоване при діабеті та при зниженні ваги через високий вміст рафінованих вуглеводів та відносно високого глікемічного індексу. Тим не менш, глікемічний індекс самих пельме...