
Поширена думка деяких фахівців про те, що картопля небезпечна для здоров’я, не підтвердилася. Вчені встановили, що картопляна дієта, навпаки, може бути корисною, передають Патріоти України
У картоплі повно корисних поживних речовин, включаючи вітаміни і мінерали, але зазвичай дієтологи чомусь радять їсти якомога менше картоплі або зовсім виключати її з раціону. Зазвичай це пов’язують із тим, що картопля нібито збільшує ймовірність кардіометаболічних хвороб, тобто серцево-судинних патологій та діабету.
Але вчені з університету Бостона в ході метааналізу, що охопив понад 350 000 осіб, це спростували. Вони досліджували, як картопля впливає на здоров’я людини, якщо вона є частиною звичайного раціону. Виявилося, що жодного ризику кардіометаболічних хвороб картопля не підвищує. Причому як у смаженому, так і у вареному вигляді. Більше того, у деяких випадках включення картоплі до раціону навіть приносило користь.
З’ясувалося, що чим частіше люди вживали картоплю, тим більше було в їхньому раціоні та інших фруктів та овочів, часом на 25% більше. Отже, вони найчастіше відповідали у своєму харчуванні тим рекомендаціям, що видають дієтологи. Дане дослідження почалося ще 1971 року, тому воно охопило величезний обсяг інформації та є вичерпним.
Сьогодні чимало людей люблять заглибитись у себе, щоб дізнатися більше про власну особистість. І візуальні головоломки часом можуть з цим несподіваним чином допомогти. Дивіться зображення нижче, передають Патріоти України. Тест, який публікує сьогодні ...
Деякі соки можуть ефективно знижувати артеріальний тиск через вміст у них калію, передають Патріоти України. Томатний сік. Огірковий сікМайже повністю складається з води, але водночас містить калій. Така формула допомагає організму позбуватися надлишку...