Зовсім не екзотика! Дослідники назвали "суперфуд" для шкіри та мозку, який є у кожному супермаркеті

Правильне та збалансоване харчування є запорукою міцного здоров’я людини. Те, що ми їмо щодня, неабияк впливає на наше самопочуття та організм. Дослідники розповіли, про супер’їжу, яка допомагає знизити ризик деменції та покращити стан шкіри. Про це пише The Mirror, передають Патріоти України.

За словами науковців, сардини є «суперфудом» для мозку та шкіри людини. Як зазначають вчені, вони багаті на омега-3 жирні кислоти та вітамін D, які підтримують здоров’я серцево-судинної системи та міцність кісток

Рибні консерви також містять необхідні поживні речовини, такі як: кальцій, залізо, калій, цинк, мідь, марганець, селен, тіамін, ніацин, вітамін B6, фолат, а також вітаміни B12, A, E та K. Експерти у сфері охорони здоров’я рекомендують щодня вживати 1,1-1,6 грама омега-3 жирних кислот (одна банка сардин містить приблизно 3 грами — Ред.)Науковці з Університетського коледжу Лондона (UCL) провели дослідження, щоб з’ясувати, як певні жирні кислоти, зокрема омега-3, впливають на здоров’я нервової системи.

Для цього вони аналізували мозок плодових мушок, а також клітини мозку людини. Мухи мали генетичні зміни, пов’язані з початком захворювань рухових нейронів та рідкісним типом деменції — фронтотемпоральною деменцією.

Провідний науковець з Британського науково-дослідного інституту деменції Адріан Айзекс розповів, що у результаті дослідження вдалося з’ясувати: підвищення рівня омега-3 жирних кислот у мозку може бути корисним при захворюваннях рухових нейронів.

«Звичайно, наступним кроком є перевірка цього на людях. Спочатку нам потрібно з’ясувати, яку саме жирну кислоту найкраще тестувати на людях і як ми можемо доставити достатню кількість у мозок. Потім плануємо застосувати ці результати до клінічних випробувань», — зауважив Айзекс.

Водночас американське дослідження також підтверджує те, що якщо вживати омега-3 жирні кислоти у середньому віці, то таким чином можна знизити ризик деменції.

Вчені виявили, що люди з вищим рівнем омега-3 мали кращі результати в тестах на мислення (когнітивних) і більший гіпокамп — це частина мозку, яка відповідає за пам’ять.

Ще однією перевагою вживання сардин є позитивний вплив на шкіру. Ця риба, багата не лише омега-3, але й колагеном і селеном. Вважається, що вона підвищує еластичність шкіри та зволоження. Зокрема, сардини є чудовим джерелом вітаміну D.

Ви могли це не знати! ТОП-10 напоїв, які заважають схудненню

вівторок, 11 серпень 2026, 16:50

Під час схуднення важливо стежити не лише за їжею, а й за напоями, які ви вживаєте щодня. Деякі з них можуть містити чимало цукру, жирів і прихованих калорій, хоча на перший погляд здаються цілком безпечними, передають Патріоти України. Рідкі калорії т...

Цю звичку перед сном мають 90% українців, але вона непомітно руйнує судини: Лікарі б'ють на сполох

вівторок, 11 серпень 2026, 16:44

Більшість із нас вважає вечірній відпочинок перед екраном смартфона чи телевізора найкращим способом зняти напругу після важкого робочого дня. Ми гортаємо стрічку новин, дивимося серіали чи спілкуємося в месенджерах, навіть не підозрюючи, яку ціну за ц...