Зверніть увагу! Цей корисний перекус може збільшити тривалість життя

Формування здорових харчових навичок може збільшити тривалість життя, вважають вчені. Однак важливо знати, які саме продукти корисні та допомагають жити довше. Дослідження показують, що перекушування горіхами можуть знизити ризик смерті від усіх причин, передають Патріоти України.

Згідно з дослідженням, опублікованим у Британському медичному журналі, горіхи пов’язані зі збільшенням тривалості життя, особливо коли йдеться про підтримку здоров’я кровоносних судин, а також зниження ризику розвитку серцевих захворювань.

Це пояснюється вмістом у горіхах поліненасичених жирів, званих альфа-ліноленовою кислотою (АЛК). Ці жири містяться в волоських горіхах, насінні льону, а також соєвих бобах та інших джерелах рослинної їжі.

Дослідження являло собою систематичний огляд 41 статті, присвяченої оцінці ризику смертності в результаті споживання продуктів, багатих АЛК. Було проаналізовано дані про 120 тис. осіб віком від 18 до 98 років з урахуванням інших факторів, таких як вага, куріння, вживання алкоголю, фізична активність та споживання калорій.

“Найвище споживання АЛК було пов’язане зі зменшенням ризику смертності від усіх причин, серцево-судинних захворювань та ішемічної хвороби серця на 10, 8 та 11% відповідно”, – уклали вчені.

Як відмити жир і нагар зі сковорідки - простий лайфхак, який працює завжди

понеділок, 8 червень 2026, 22:44

Повернути чистоту навіть сильно пригорілій сковорідці можна за допомогою простого домашнього методу, який не потребує дорогих засобів, передають Патріоти України. Спочатку посуд потрібно охолодити, щоб уникнути пошкоджень від перепаду температур. Після...

Список здивує! Ці продукти можуть призводити до випадіння волосся

понеділок, 8 червень 2026, 19:39

Оливкова олія вже давно є популярним компонентом не тільки середземноморської дієти, а й домашнього догляду за волоссям. Водночас раціон харчування безпосередньо впливає на стан волосся. Фахівці радять переглянути щоденне меню тим, хто помітив надмірне...