Аналітик розказав, як зима впливає на БПЛА та як визначити погоду в польових умовах

Мінусова температура повітря, вологість та інші атмосферні явища впливають на те, як працюють FPV-дрони 1 інші безпілотники. Про особливості застосування БПЛА написав військовий "Тактичний СЕО" в Х (раніше твіттер), передають Патріоти України.

Автор уникає теорії про метеоумови для польотів і одразу переходить до пояснення суті. За певної комбінації вологості й температури, коли точка роси близька до зовнішньої температури, у процесі польоту на борт БПЛА може наростати лід. Це негативно впливає на льотні характеристики виробу та погіршує його льотні характеристики.

За словами фахівця, лід наростає поступово. Поступово оператор дрона може відчувати, що щось іде не так, допоки не відбувається втрата підйомної сили крила фіксованого чи рухомого. Оскільки більша частина польотів відбувається в полі без повноцінних метеостанцій, автор пропонує варіанти, як краще розуміти погодні умови для польотів.

Як відрізняти погоду для польотів

Туман, що замерзає. Узимку туман може бути разом із рясним інеєм, що означає, що не можна підіймати дрон у небо. Іній у тумані дуже швидко намерзає та руйнує всю аеродинаміку FPV-дрона чи будь-якого іншого БПЛА.

Низька хмарність. У таких умовах треба розуміти, що всередині хмар той самий туман, що замерзає. Проте виникає ще одна проблема — хмарність погіршує якість звʼязку. Щоби обійти ці умови, потрібно знати висоту верхнього краю хмарності. За нею може бути шар інверсії, де температура тепліша.

Сніг. Опади можуть налипати на передній край крила чи на лопаті гвинтів. До того ж сніг часто супроводжується підвищеною турбулентністю, що ускладнює процес ще більше.

Охолоджений дощ, за словами фахівця, дуже підступний. Охолоджені крапельки миттєво застигають, торкаючись поверхонь. Достатньо кількох хвилин, щоб перетворити борт на бурульку, яка дуже швидко впаде вниз.

Рекомендації для БПЛА в погану погоду

Найперше автор радить не літати в погану погоду. Погоду треба враховувати не тільки в зоні вильоту, але й по ходу польоту БПЛА, тому це ризиковано. Також треба тримати борт сухим і чистим, в ідеалі в ангарі-боксі, якщо це стосується великих безпілотників. Якщо цього немає, то треба перед кожним польотом ретельно продивлятися, щоб не було ознак льоду, снігу чи води на борті. Кожна крапля обростатиме новими краплями в польоті.

Незамерзайки не допоможуть. Вони можуть працювати кілька хвилин із початку польоту, але далі фізика візьме своє. Перед польотом, під час польоту і в кінцевій точці маршруту треба враховувати такі фактори:

  • точку роси;
  • наявність хмарності;
  • наявність опадів;
  • іній.

Тільки одна причина: Сікорський розповів, коли Польща буде збивати російські ракети над Україною

неділя, 8 вересень 2024, 6:59

Міністр закордонних справ Польщі Радослав Сікорський заявив, що Польща має законне право збивати російські ракети, якщо вони становлять загрозу для українських атомних електростанцій. Про це він повідомив у інтерв'ю ВВС, передають Патріоти України. Від...

"Ми не можемо поводитись як росіяни, але...": Україна обмежує привілеї російських військовополонених - Лубінець

неділя, 8 вересень 2024, 6:41

У полонених російських окупантів більше немає права здійснювати телефонні дзвінки з України. Про це в ефірі телемарафону повідомив уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець, передають Патріоти України. . Він наголосив, що наразі в Укр...