Головною причиною здорожчання вартості пального в Україні стала зміна способу його постачання на тлі глобального зростання цін на нафту. Про це повідомив в ефірі національного телемарафону член комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Олексій Устенко, передають Патріоти України.
"Найперша причина – це те, що в нас змінилася логістика. Те, що раніше заходило, наприклад, залізницею до початку війни, на сьогодні заходить автотранспортом. Тобто більша частина палива, яке ми завозимо, як бензин і автогаз, і дизельне пальне – це саме автомобільний транспорт”, - пояснив народний депутат.
За його словами, лише закупівельні ціни у країнах, з яких імпортують пальне (Румунія, Болгарія, країни Балтії і Польща), вартість розмитнення і акцизів в Україні дають у сукупності 44-45 гривень за літр пального станом на минулий тиждень. До того, зауважив Усенко, треба додати затрати на логістику, заробітну плату водія тощо.
Також він зауважив, що існує глобальне здорожчання нафти на світових ринках. “Якихось песимістичних прогнозів я б не робив, що нафта буде летіти вверх в ціні. Будемо сподіватися, що, наприклад, та сама Саудівська Аравія збільшить видобуток і та угода, яка мала бути між країнами-учасниками ОПЕК відбудеться, вони збільшать видобуток і навпаки ціна на нафту буде зменшуватися", - оптимістично резюмував експерт.
Балістична ракета середньої дальності "Орешник", якою РФ 21 листопада атакувала Дніпро, була створена "підступними" порушниками Договору про ліквідацію ракет середньої і малої дальності від 1987 року. Про це пише Forbes, передають Патріоти України. Жур...
За 1000 днів конфлікту Повітряно-космічні сили Росії, незважаючи на технологічну та чисельну перевагу, не змогли домогтися переваги в повітрі над Україною, передають Патріоти України з посиланням на Міністерство оборони Великобританії у X (Twitter). "О...