
«Для обеспечения выезда из ОРДО в направлении Москвы планируется использовать два плацкартных вагона, которые будут отправляться со станции Ясиноватая-пассажирская. Эти вагоны планируют цеплять в Таганроге к пассажирскому поезду Таганрог-Москва, или же в Ростове к составу поезда „Тихий Дон“, курсирующего по маршруту Ростов-Москва», — йдеться в повідомленні.
Якась компанія, ТОВ «Рубін», буде тримати на балансі вагони, укладати трудові договори з провідниками, а також з російськими компаніями на ремонт рухомого складу, пишуть ЗМІ. Як і ділити прибутки від перевезень з РЖД, ДП «Донецька залізниця». «Зачем нужно ООО во всей этой схеме — понятно. Статус «ДНР" — официально не признан и РЖД не будет сотрудничать с Донецком открыто. Нужны схем и посредники», — додає ресурс.
Число росіян, що живуть у боргах, продовжує стрімко зростати. За даними Центробанку РФ, станом на 1 липня 2025 року в країні налічується 49,7 мільйона людей із кредитами та мікрозаймами. Це майже на 7 мільйонів більше, ніж було на початку 2022 року, ко...
Як повідомив Генштаб ЗСУ, загальні бойові втрати РФ з 24.02.22 по 12.12.25 орієнтовно склали: