
«Для обеспечения выезда из ОРДО в направлении Москвы планируется использовать два плацкартных вагона, которые будут отправляться со станции Ясиноватая-пассажирская. Эти вагоны планируют цеплять в Таганроге к пассажирскому поезду Таганрог-Москва, или же в Ростове к составу поезда „Тихий Дон“, курсирующего по маршруту Ростов-Москва», — йдеться в повідомленні.
Якась компанія, ТОВ «Рубін», буде тримати на балансі вагони, укладати трудові договори з провідниками, а також з російськими компаніями на ремонт рухомого складу, пишуть ЗМІ. Як і ділити прибутки від перевезень з РЖД, ДП «Донецька залізниця». «Зачем нужно ООО во всей этой схеме — понятно. Статус «ДНР" — официально не признан и РЖД не будет сотрудничать с Донецком открыто. Нужны схем и посредники», — додає ресурс.
У Чорноморського флоту РФ на Чорному морі наразі базується два-три дизельних підводних човна "Варшавянка", ще радянської розробки. Крім того, як відомо, чорноморські протоки контролює таки Туреччина, хоча і з певними обмеженнями доктрини Монтрьо. У Ту...
The New York Times повідомляє, що ситуація на полі бою для України набуває дедалі складнішого характеру: російська армія просувається на кількох напрямках, що зміцнює позиції Володимира Путіна під час будь-яких потенційних переговорів та спонукає кремл...