
Після запровадження санкцій у 2022 році витрати Росії на транзит вантажів зросли, особливо на маршрутах до Калінінградської області, котра не має сухопутного сполучення з рештою території РФ, передають Патріоти України з посиланням на повідомлення Служби зовнішньої розвідки України у неділю, 27 липня.
Як зауважується, раніше більшість постачань здійснювалися через Литву, однак через квоти та обмеження цей маршрут значно втратив у доступності.
У розвідці пояснили, що завантаження змістилося на морські шляхи: якщо у 2019 році каботаж становив 0,4 млн тонн, то у 2024 році лише компанія Оборонна логістика перевезла понад 2 млн тонн. Втім, поромна інфраструктура виявилася перевантаженою - черги, дефіцит місць і скорочення флоту ускладнюють постачання.
Російський малий бізнес опинився в найгіршому становищі: великі оператори завчасно резервують місця завдяки адміністративному ресурсу, фактично витісняючи дрібних перевізників з ринку. "Санкції не лише дестабілізують логістику, але й поглиблюють соціально-економічні дисбаланси в регіоні, демонструючи вразливість системи", - резюмували у СЗРУ.
На думку Александра Стубба, перемовини рухаються до етапу, коли умови потенційної угоди стають прийнятними. Президент Фінляндії Александр Стубб заявив, що конфліктуючі сторони в Україні зараз перебувають на найближчому етапі досягнення мирної угоди з м...
Нова Московська авантюра може призвести до глобальних кліматичних зсувів на більшій частині Євразії. Російська академія наук відновила роботу над масштабним інфраструктурним проєктом, який передбачає часткове перенаправлення водних ресурсів річки Об до...