
Після запровадження санкцій у 2022 році витрати Росії на транзит вантажів зросли, особливо на маршрутах до Калінінградської області, котра не має сухопутного сполучення з рештою території РФ, передають Патріоти України з посиланням на повідомлення Служби зовнішньої розвідки України у неділю, 27 липня.
Як зауважується, раніше більшість постачань здійснювалися через Литву, однак через квоти та обмеження цей маршрут значно втратив у доступності.
У розвідці пояснили, що завантаження змістилося на морські шляхи: якщо у 2019 році каботаж становив 0,4 млн тонн, то у 2024 році лише компанія Оборонна логістика перевезла понад 2 млн тонн. Втім, поромна інфраструктура виявилася перевантаженою - черги, дефіцит місць і скорочення флоту ускладнюють постачання.
Російський малий бізнес опинився в найгіршому становищі: великі оператори завчасно резервують місця завдяки адміністративному ресурсу, фактично витісняючи дрібних перевізників з ринку. "Санкції не лише дестабілізують логістику, але й поглиблюють соціально-економічні дисбаланси в регіоні, демонструючи вразливість системи", - резюмували у СЗРУ.
Росіяни, ймовірно, створили в районі порома "Естонія", який затонув 1994 року в Балтійському морі, таємний полігон для підводних операцій. Він призначений для спостереження за військово-морською активністю країн НАТО. Про це йдеться у спільному розслід...
З приходом до влади Володимира Путіна Росія перетворилася на тоталітарну державу, а сам диктатор ретельно охороняє свій режим від будь-яких загроз, передають Патріоти України з посиланням на The Telegraph. Як пише видання, нещодавно ФСБ РФ звинуватила...