
Після запровадження санкцій у 2022 році витрати Росії на транзит вантажів зросли, особливо на маршрутах до Калінінградської області, котра не має сухопутного сполучення з рештою території РФ, передають Патріоти України з посиланням на повідомлення Служби зовнішньої розвідки України у неділю, 27 липня.
Як зауважується, раніше більшість постачань здійснювалися через Литву, однак через квоти та обмеження цей маршрут значно втратив у доступності.
У розвідці пояснили, що завантаження змістилося на морські шляхи: якщо у 2019 році каботаж становив 0,4 млн тонн, то у 2024 році лише компанія Оборонна логістика перевезла понад 2 млн тонн. Втім, поромна інфраструктура виявилася перевантаженою - черги, дефіцит місць і скорочення флоту ускладнюють постачання.
Російський малий бізнес опинився в найгіршому становищі: великі оператори завчасно резервують місця завдяки адміністративному ресурсу, фактично витісняючи дрібних перевізників з ринку. "Санкції не лише дестабілізують логістику, але й поглиблюють соціально-економічні дисбаланси в регіоні, демонструючи вразливість системи", - резюмували у СЗРУ.
Найближчим часом європейські та американська військові делегації проведуть зустріч для узгодження деталей гарантій безпеки Україні та підготовки розгортання сил у разі припинення бойових дій між Україною та Росією. Після недавніх переговорів у Білому д...
Угорщина розраховує, що надалі Україна утримається від атак на трубопровід, який є ключовим для забезпечення енергетичних потреб країни. Міністр закордонних справ Угорщини Петер Сіярто повідомив про відновлення роботи нафтопроводу "Дружба" в напрямку й...