Після запровадження санкцій у 2022 році витрати Росії на транзит вантажів зросли, особливо на маршрутах до Калінінградської області, котра не має сухопутного сполучення з рештою території РФ, передають Патріоти України з посиланням на повідомлення Служби зовнішньої розвідки України у неділю, 27 липня.
Як зауважується, раніше більшість постачань здійснювалися через Литву, однак через квоти та обмеження цей маршрут значно втратив у доступності.
У розвідці пояснили, що завантаження змістилося на морські шляхи: якщо у 2019 році каботаж становив 0,4 млн тонн, то у 2024 році лише компанія Оборонна логістика перевезла понад 2 млн тонн. Втім, поромна інфраструктура виявилася перевантаженою - черги, дефіцит місць і скорочення флоту ускладнюють постачання.
Російський малий бізнес опинився в найгіршому становищі: великі оператори завчасно резервують місця завдяки адміністративному ресурсу, фактично витісняючи дрібних перевізників з ринку. "Санкції не лише дестабілізують логістику, але й поглиблюють соціально-економічні дисбаланси в регіоні, демонструючи вразливість системи", - резюмували у СЗРУ.
"Як насправді президент США може суттєво вплинути на морський нафтовий трафік РФ? Для цього не потрібні ані санкції, ані тарифи (та й Трамп цього і не зробить), але ось що йому легко й реально зробити", = пише у своєму блозі Андрій Клименко, передають ...
У Збройних силах України суворо обмежено перелік статей Кримінального кодексу, за якими засуджені не можуть бути прийняті на службу. Про це заявив командир штурмового підрозділу “Артан Х”, майор Андрій Мельник в інтерв’ю “Армія inform”, передають Патрі...