Передвиборча кампанія президента США Джо Байдена запускає нову телевізійну рекламу, яка висміює його вік, як частину його 30-мільйонної кампанії з розміщення реклами. Про це повідомляє Bloomberg, передають Патріоти України.
Ролик, який починається з того, що він з посмішкою визнає, що він "не молодий хлопець", з'являється на екранах в той час, коли 81-річний очільник Білого дому намагається заспокоїти занепокоєння виборців щодо свого віку. "Це не секрет. Але ось у чому справа – я знаю, як зробити щось для американського народу", – каже Байден у своїй рекламі.
Наприкінці хвилинного ролика, в якому також є кадри, де його майбутній опонент від республіканців та експрезидент Дональд Трамп намагається перегорнути папку, Байден повертається до питання віку з інсценованим виходом. "Послухайте, я дуже молодий, енергійний та красивий – якого біса я це роблю?", – жартує він.
У штабі Байдена заявили, що рекламний ролик з'явиться під час трансляції "Березневого божевілля" – вирішальних матчів баскетбольного сезону серед чоловічих студентських команд США – на ESPN та TNT, а також на телеканалах Comedy Central та FX.
Жодна сучасна армія будь-якої країни світу не має такого рівня досвіду, як ЗСУ, і цей досвід можна масштабувати. Про це в інтерв'ю на Еспресо заявив офіцер ЗСУ Олександр Матяш, передають Патріоти України. "Приватні воєнізовані компанії в Україні наспра...
Завдяки чеській ініціативі Україна минулого року отримала півтора мільйони артилерійських снарядів. Цього року цю цифру буде збільшено. Про це у понеділок, 25 серпня, заявив міністр закордонних справ Чеської Республіки Ян Ліпавський, передають Патріоти...