
Передвиборча кампанія президента США Джо Байдена запускає нову телевізійну рекламу, яка висміює його вік, як частину його 30-мільйонної кампанії з розміщення реклами. Про це повідомляє Bloomberg, передають Патріоти України.
Ролик, який починається з того, що він з посмішкою визнає, що він "не молодий хлопець", з'являється на екранах в той час, коли 81-річний очільник Білого дому намагається заспокоїти занепокоєння виборців щодо свого віку. "Це не секрет. Але ось у чому справа – я знаю, як зробити щось для американського народу", – каже Байден у своїй рекламі.
Наприкінці хвилинного ролика, в якому також є кадри, де його майбутній опонент від республіканців та експрезидент Дональд Трамп намагається перегорнути папку, Байден повертається до питання віку з інсценованим виходом. "Послухайте, я дуже молодий, енергійний та красивий – якого біса я це роблю?", – жартує він.
У штабі Байдена заявили, що рекламний ролик з'явиться під час трансляції "Березневого божевілля" – вирішальних матчів баскетбольного сезону серед чоловічих студентських команд США – на ESPN та TNT, а також на телеканалах Comedy Central та FX.
З початку повномасштабного вторгнення в інформаційному просторі неодноразово зʼявлялися публічні заклики та «страшилки» про нібито наміри Росії знищити мости через Дніпро, Дністер, мости в Затоці та тунелі в Карпатах. Деякі з таких меседжів повторюютьс...
Військові Головного управління розвідки (ГУР) Міноборони (МО) України 6 листопада уразили далекобійними дронами Стерлітамакський нафтохімічний завод (НХЗ), що розташований у російському Башкортостані. Про це 7 листопада інформує пресслужба ГУР, передаю...