
На стенді КБ продемонструють повнорозмірний макет БпЛА, повідомив генеральний директор КБ Олег Користильов в інтерв'ю Security Talks. Щодо «реальності» планів, то на сьогодні вже готово 85% систем комплексу. Зокрема на решту 15% приходиться планер та двигун.
Олег Користильов зазначив, що КБ «Луч» вже було практично відпрацьовано всі складові частини безпілотника у складі інших виробів – зокрема оптико-прицільної станції вертоліотного протитанкового комплексу та протикорабельної ракети Р-360 «Нептун», і тепер залишись їх просто з'єднати в іншому літальному апараті.
Спроєктувати літальний апарат для КБ «Луч» це взагалі, абсолютно не проблема. Якщо ми проєктуємого літальні апарати великого розміру, великої ваги, які обертаються навколо вісі з великою кутовою швидкістю і т.ін., то спроєктувати «звичайний» літальний апарат з хорошими аеродинамічними якостями для нас це не проблема

Рівень корисного навантаження (тут мається на увазі лише підвісне озброєння, а решта систем входить до основного апарату) передбачається на рівні 200-250 кг, що дозволить нести чотири керовані ракети вагою приблизно по 50 кг. Час перебування у повітрі – 24 години. Швидкість польоту 150-200 км/год.

«Прийняти на озброєння такий літак (БпЛА) реально на протязі півтора року, – вважає генеральний конструктор. – Розпочати літати за дев'ять місяців, скажемо так, і ще залишити 8-9 місяців на всі випробувальні роботи та доопрацювання. В якості системи управління підійде командний пункт «Нептуна», просто з іншим програмним забезпеченням».
Український військовослужбовець Станіслав Бунятов із позивним “Осман” повідомляє про серйозні проблеми на Лиманському напрямку через активність ворожих пілотів FPV-дронів. Про це військовий написав у своєму блозі, передають Патріоти України. За його сл...
Сили оборони України стримують наступ ворога на Куп'янському напрямку. Ситуація на фронті складна, але герої України не дають прорватись окупантам РФ до центра міста. Про це в етері телемарафону заявив начальник управління комунікації Угруповання об'єд...