
"Коли я почув про катастрофу українського літака, я захотів померти, щоб не бути свідком цієї трагедії", – заявив він. Гаджизаде нагадав, що через ескалацію напруженості між Іраном та США всі наступальні й оборонні підрозділи КВІР перебували в стані бойової готовності. Він підкреслив, що в ніч інциденту рівень готовності піднявся до "рівня війни", а інтегрована мережа оборони заявила про найвищий рівень оповіщення.
За словами Гаджизаде, він неодноразово просив, щоб у цих умовах небо над Іраном закрили. "Коли літак вилетів з аеропорту "Імам Хомейні", система засікла ціль. Він [оператор] побачив це. Згідно з інформацією, наданою оператору, він вирішив, що ситуація воєнна, думав, що було запущено крилату ракету. Боєць сил господніх визначив ціль як ракету. Оператор зобов'язаний був доповісти про це, однак систему зв'язку, очевидно, було порушено. Були перешкоди чи мережа була зайнята, але в будь-якому випадку він не зміг зв'язатися. Отже, у нього була можливість ухвалити рішення протягом п'яти секунд і скасувати запуск. На жаль, він ухвалив неправильне рішення, і ракету було випущено, а літак – уражено", – сказав генерал.
Він додав, що в Організації цивільної авіації Ірану не знали про інцидент, тому спочатку заперечували можливість ракетного удару по українському літаку. Гаджизаде повідомив, що після інциденту приїхав у Тегеран і розповів про те, що трапилося. Коли всю інформацію зібрали, влада Ірану офіційно повідомила про інцидент.
Росія намагається здобути контроль над частиною Донеччини дипломатичним шляхом, оскільки повноцінний військовий наступ на цьому напрямку буде надзвичайно складним і тривалим. Про це в етері Еспресо повідомив військовий експерт, полковник запасу ВМС ЗСУ...
Росіяни активізували наступальні дії на Лиманському й Сіверському напрямках, мета - захопити Лиман і Сіверськ та просунутися до стратегічно важливої траси Ізюм-Бахмут. Про це в ефірі "Ми-Україна" розповів заступник начальника штабу комендатури швидкого...