Хіти тижня. Йшов шостий рік війни..: ВМФ РФ продовжує отримувати українські двигуни для своїх літаків-амфібій

В лютому на адресу ПАТ «Таганрозький АНТК ім. Г.М. Берієва» з України було відправлено 2 турбореактивних двигуни, тягою понад 60 кН, але не більше 80 кН.

14 лютого 2020 року з аеродрому ТАНТК ім. Г.М. Берієва піднявся в повітря черговий серійний пошуково-рятувальний літак-амфібія Бе-200ЧС морської авіації ВМФ Росії, що оснащується двома українськими двигунами Д-436ТП, передають Патріоти України з посиланням на Національний Промисловий Портал.

Зазначимо, в лютому на адресу ПАТ «Таганрозький АНТК ім. Г.М. Берієва» з України було відправлено 2 турбореактивних двигуни, тягою понад 60 кН, але не більше 80 кН для цивільних повітряних суден (Д436ТП для Бе-200). Вага – 3480 кг. Ціна – 2,496 млн дол. Ці двигуни могли бути встановлені на даний літак, або будуть встановлені на чергову серійну машину російського підприємства.

Питання заміни українських двигунів на франко-російську силову установку SaM146 піднімалося, але було відхилено росіянами через те, що дані двигуни мають комплектуючі з країни-члена НАТО.

В рамках держпрограми озброєнь до 2027 року російські військові можуть купити до 16 літаків-амфібій (для розміщення на чотирьох флотах).

"Хочу нагадати про ситуацію...": Експерт Хазан пояснив, чому БПЛА "Шахед" тепер можуть пролітати всю Україну

неділя, 13 липень 2025, 9:26

Переведення фахівців з мобільних груп до підрозділів піхоти значно знижує ефективність боротьби проти російських безпілотників. Про це в етері Еспресо заявив президент Української авіаційної асоціації пілотів та власників літаків “АОПА Україна” Геннаді...

"Капітал, ресурси і можливості": ЄС дуже добре влаштувався з українськими мігрантами, - економіст

неділя, 13 липень 2025, 8:52

Українці це є чудовий капітал, ресурси та великі можливості для Європейського Союзу. Про це в ефірі Еспресо заявив доктор економічних наук та голова Advanter Group Андрій Длігач, передають Патріоти України. "Уявіть собі, що більше 80% українців працезд...