Зазначимо, в лютому на адресу ПАТ «Таганрозький АНТК ім. Г.М. Берієва» з України було відправлено 2 турбореактивних двигуни, тягою понад 60 кН, але не більше 80 кН для цивільних повітряних суден (Д436ТП для Бе-200). Вага – 3480 кг. Ціна – 2,496 млн дол. Ці двигуни могли бути встановлені на даний літак, або будуть встановлені на чергову серійну машину російського підприємства.
Питання заміни українських двигунів на франко-російську силову установку SaM146 піднімалося, але було відхилено росіянами через те, що дані двигуни мають комплектуючі з країни-члена НАТО.
В рамках держпрограми озброєнь до 2027 року російські військові можуть купити до 16 літаків-амфібій (для розміщення на чотирьох флотах).
Переведення фахівців з мобільних груп до підрозділів піхоти значно знижує ефективність боротьби проти російських безпілотників. Про це в етері Еспресо заявив президент Української авіаційної асоціації пілотів та власників літаків “АОПА Україна” Геннаді...
Українці це є чудовий капітал, ресурси та великі можливості для Європейського Союзу. Про це в ефірі Еспресо заявив доктор економічних наук та голова Advanter Group Андрій Длігач, передають Патріоти України. "Уявіть собі, що більше 80% українців працезд...