Медіа-експерти змогли з'ясувати обсяг витрачених грошей на рекламу в Інтернеті під час виборчої кампанії на місцевих виборах в Україні. Примітний результат Андрія Пальчевського, який витратив велику суму даремно і не тільки програв на виборах мера Києва, але і не зміг провести жодного депутата в Київраду, зазначають Патріоти України.
Сміховинні результати Пальчевського та витрачені гроші прокоментував відомий журналіст і телеведучий Дмитро Гордон в програмі "Час Голованова" на каналі "Україна 24", де він був запрошеним гостем. Ведучий програми озвучив дані експертів про те, що на минулих виборах найбільші політичні партії витратили майже 4 мільйони гривень на рекламу тільки в YouTube і тільки за тиждень до місцевих виборів. При цьому саме "Перемога Пальчевського" витратила близько чверті цих коштів на свою рекламу, яка втім не допомогла Пальчевському уникнути провалу. "По Андрію Пальчевському - бездарно вбухати і про... про... витрачені гроші", - заявив Гордон.
Країна-агресор Росія використовує атаки дронами на територію країн НАТО, щоб перевірити можливості та реакцію альянсу на такі вторгнення. Отриманий досвід Кремль прагне використати у майбутніх потенційних зіткненнях із Північноатлантичним альянсом. Про...
На одному зі стратегічних об'єктів Чорноморського флоту РФ у Криму зафіксовано дефіцит військової техніки і продовольства, передають Патріоти України з посиланням на Telegram-канал партизанського руху "АТЕШ". Агенти провели розвідку 758-го Центру матер...