
Медіа-експерти змогли з'ясувати обсяг витрачених грошей на рекламу в Інтернеті під час виборчої кампанії на місцевих виборах в Україні. Примітний результат Андрія Пальчевського, який витратив велику суму даремно і не тільки програв на виборах мера Києва, але і не зміг провести жодного депутата в Київраду, зазначають Патріоти України.
Сміховинні результати Пальчевського та витрачені гроші прокоментував відомий журналіст і телеведучий Дмитро Гордон в програмі "Час Голованова" на каналі "Україна 24", де він був запрошеним гостем. Ведучий програми озвучив дані експертів про те, що на минулих виборах найбільші політичні партії витратили майже 4 мільйони гривень на рекламу тільки в YouTube і тільки за тиждень до місцевих виборів. При цьому саме "Перемога Пальчевського" витратила близько чверті цих коштів на свою рекламу, яка втім не допомогла Пальчевському уникнути провалу. "По Андрію Пальчевському - бездарно вбухати і про... про... витрачені гроші", - заявив Гордон.
Росія стикається з новими геополітичними викликами - її традиційні партнери демонструють дедалі більшу дистанцію у військово-промисловій сфері. Йдеться про Казахстан і Туреччину, які ухвалюють рішення, що викликають різку реакцію в Москві, передають Па...
Сили оборони України на практиці використовують комбіновані удари по об’єктах на території Російської Федерації. Про це заявив військовий експерт та речник Української добровольчої армії Сергій Братчук, передають Патріоти України. За його словами, відп...