За наявними даними, основною причиною початку робіт зі створення французького винищувача шостого покоління стала необхідність появи на озброєнні Франції та Європи в цілому, високоефективного бойового літака, здатного протистояти винищувачам п'ятого і попереднього поколінь. Більш того, початок розробок дає можливість згодом позбутися необхідності закуповувати американські літаки, оскільки власного літака 5 покоління у європейських виробників немає.
Як видно на представлених фотографіях, мова йде про безпілотну версію винищувача, однак, за більш ранніми даними, бойовий літак шостого покоління може бути представлений як в безпілотної версії, так і в більш класичному варіанті з пілотом.
NGF не має хвостового оперення і W-образного крила, як сучасні стелс-літаки. Проте технології малопомітності в нього закладені. Винищувач буде інтегрований в бойові інформаційні системи та оснащений трьохстійковим шасі для бетонних аеродромів.
Французький безпілотний винищувач оснащений двома двигунами, що мають забезпечити йому максимальну потужність і швидкість. Проте, як випливає з інформації поданої Dassault Aviation, на реалізацію проекту піде від 15 до 20 років, тому побачити французький винищувач шостого покоління можна буде нескоро.
Сучасні балістичні ракети становлять дедалі серйознішу загрозу для глобальної безпеки. Вони здатні маневрувати на термальному етапі польоту — тобто безпосередньо перед ураженням цілі. Саме ця властивість значно ускладнює їх перехоплення навіть для пере...
Національне антикорупційне бюро України та Спеціалізована антикорупційна прокуратура разом з СБУ повідомили про підозру помічнику чинного народного депутата та власнику приватного товариства в заволодінні коштами Міноборони на суму понад 27 млн грн. Пр...