За наявними даними, основною причиною початку робіт зі створення французького винищувача шостого покоління стала необхідність появи на озброєнні Франції та Європи в цілому, високоефективного бойового літака, здатного протистояти винищувачам п'ятого і попереднього поколінь. Більш того, початок розробок дає можливість згодом позбутися необхідності закуповувати американські літаки, оскільки власного літака 5 покоління у європейських виробників немає.
Як видно на представлених фотографіях, мова йде про безпілотну версію винищувача, однак, за більш ранніми даними, бойовий літак шостого покоління може бути представлений як в безпілотної версії, так і в більш класичному варіанті з пілотом.
NGF не має хвостового оперення і W-образного крила, як сучасні стелс-літаки. Проте технології малопомітності в нього закладені. Винищувач буде інтегрований в бойові інформаційні системи та оснащений трьохстійковим шасі для бетонних аеродромів.
Французький безпілотний винищувач оснащений двома двигунами, що мають забезпечити йому максимальну потужність і швидкість. Проте, як випливає з інформації поданої Dassault Aviation, на реалізацію проекту піде від 15 до 20 років, тому побачити французький винищувач шостого покоління можна буде нескоро.
На базі одного з навчальних центрів створена перша у Збройних Силах України школа підготовки операторів безпілотних наземних роботизованих комплексів. Про це у Фейсбуці повідомляє Генеральний штаб Збройних сил України, передають Патріоти України. Школа...
Для того, аби зруйнувати Керченський міст, який зʼєднує РФ з окупованим Кримом, недостатньо буде самих лише ракет ATACMS. Для того, щоб руйнація переправи стала гарантованою, нам потрібні Taurus, передають Патріоти України. Передачу Україні цих ракет п...