За наявними даними, основною причиною початку робіт зі створення французького винищувача шостого покоління стала необхідність появи на озброєнні Франції та Європи в цілому, високоефективного бойового літака, здатного протистояти винищувачам п'ятого і попереднього поколінь. Більш того, початок розробок дає можливість згодом позбутися необхідності закуповувати американські літаки, оскільки власного літака 5 покоління у європейських виробників немає.
Як видно на представлених фотографіях, мова йде про безпілотну версію винищувача, однак, за більш ранніми даними, бойовий літак шостого покоління може бути представлений як в безпілотної версії, так і в більш класичному варіанті з пілотом.
NGF не має хвостового оперення і W-образного крила, як сучасні стелс-літаки. Проте технології малопомітності в нього закладені. Винищувач буде інтегрований в бойові інформаційні системи та оснащений трьохстійковим шасі для бетонних аеродромів.
Французький безпілотний винищувач оснащений двома двигунами, що мають забезпечити йому максимальну потужність і швидкість. Проте, як випливає з інформації поданої Dassault Aviation, на реалізацію проекту піде від 15 до 20 років, тому побачити французький винищувач шостого покоління можна буде нескоро.
92-га окрема штурмова бригада імені кошового отамана Івана Сірка прийняла присягу сьомого набору за програмою «Контракт 18-24». Вперше серед новобранців є дівчата, які служитимуть операторами безпілотних літальних апаратів. Про це пише Генеральний штаб...
Задля готовності до зростаючої загрози російської агресії Німеччина має намір збільшити на 100 тис. військовослужбовців чисельність армії. Цю кількість додадуть до існуючих 62 тис. для досягнення нових цілей НАТО, передають Патріоти України. «Вкрай важ...