За наявними даними, основною причиною початку робіт зі створення французького винищувача шостого покоління стала необхідність появи на озброєнні Франції та Європи в цілому, високоефективного бойового літака, здатного протистояти винищувачам п'ятого і попереднього поколінь. Більш того, початок розробок дає можливість згодом позбутися необхідності закуповувати американські літаки, оскільки власного літака 5 покоління у європейських виробників немає.
Як видно на представлених фотографіях, мова йде про безпілотну версію винищувача, однак, за більш ранніми даними, бойовий літак шостого покоління може бути представлений як в безпілотної версії, так і в більш класичному варіанті з пілотом.
NGF не має хвостового оперення і W-образного крила, як сучасні стелс-літаки. Проте технології малопомітності в нього закладені. Винищувач буде інтегрований в бойові інформаційні системи та оснащений трьохстійковим шасі для бетонних аеродромів.
Французький безпілотний винищувач оснащений двома двигунами, що мають забезпечити йому максимальну потужність і швидкість. Проте, як випливає з інформації поданої Dassault Aviation, на реалізацію проекту піде від 15 до 20 років, тому побачити французький винищувач шостого покоління можна буде нескоро.
Журналіст Сергій Окунєв відвідав 43-тю артилерійську бригаду, яка за лічені місяці встигла розкрити можливості надсучасної шведської самохідної артилерійської установки Archer. Чому її вважають «гарматою-спецпризначенцем», які її особливості та як екіп...
Міністр закордонних справ Андрій Сибіга підбив підсумки перемовин України з колегами з Великої Британії, Німеччини, Франції та Сполучених Штатів у Лондоні 23 квітня. Про це йдеться у повідомленні у Telegram, передають Патріоти України. Він зазначив, що...