"Кузя" назавжди: Міноборони РФ заявляє про модернізацію свого єдиного авіаносця, що згорів. Обіцяють, його літаки більше не падатимуть

Чинна система "Резистор-Е" використовує аналоговий зв’язок, через що "Кузнецов" втрачав свої літаки біля берегів Сирії у 2016-17 роках. Кремль плекає авіаносні амбіції, але нема технологічних підстав. Навіть поновити "Кузю" після пожежі нема де

Зараз російський флот не має надійної системи автоматичної посадки для палубних літаків

Польський портал Defence 24 із посиланням на російське агентство ТАСС пише, що Міноборони РФ планує поставити на свій єдиний авіаносець "Адмирал Кузнецов" систему управління польотами "Резистор-К42", на заміну старій системі управління польотами "Резистор-Е", зазначають Патріоти України.

Поки єдиний російський авіаносець стоїть у постійному ремонті, винищувачі МіГ-29К із складу його авіагрупи виконують патрулювання із наземних аеродромів в Арктиці

Перевага системи "Резистор-К42" - вона має забезпечувати посадку літаків на палубу "Кузнецова" в "автоматичному режимі", і за складних погодних умов.

Недолік системи "Резистор-К42" - вона розроблялась ще в кінці 1980-х років, для оснащення майбутніх авіаносних крейсерів флоту СРСР, і саме з того часу ця система управління польотами має свої невиправлені недоліки.

"Резистор-К42" призначався зокрема для установки на атомний авіаносець "Ульяновск", котрий на момент розвалу СРСР був добудований лише на 20%

Наприклад, ця система базуватиметься виключно на російській елементній базі, яка значно поступається за якістю не тільки аналогічним західним системам.

Але й навіть – "Резистор-Е" у експортній версії, яку РФ поставила Індії для оснащення авіаносців INS "Vikramaditya" та INS "Vikrant", авіагрупа яких має складатись із літаків МіГ-29К російського виробництва.

Для початку – "Резистор-Е" для Індії відповідно оснащений, щоб працювати за західними стандартами ідентифікації - 1, 2, 3А та С, тобто формат IFF System Mark X. Росіянам такий формат не підходить.

Але з іншої сторони, РФ і не має іншого вибору, аніж замінити систему управління польотами на кораблі "Адмирал Кузнецов".

Літаки Су-33 на палубі "Адмирала Кузнецова"
Саме із-за недоліків наявної системи "Резистор-Е", котра опирається на системи аналогового зв’язку та надто піддатлива до перешкод, росіяни втратили два літаки – МіГ-29К та Су-33 – при спробі посадки на єдиний кремлівський авіаносець під час походу до берегів Сирії у 2016-2017 років.
"Дым Отечества приятен и сладок": російський авіаносець "Адмирал Кузнецов" під "наглядом" британських ВМС повертається на базу із походу до берегів Сирії в лютому 2017 року

Путін піднімає ставки: РФ створила ракету "Орешник", порушивши домовленості укладені з США, - Forbes

п’ятниця, 22 листопад 2024, 23:55

Балістична ракета середньої дальності "Орешник", якою РФ 21 листопада атакувала Дніпро, була створена "підступними" порушниками Договору про ліквідацію ракет середньої і малої дальності від 1987 року. Про це пише Forbes, передають Патріоти України. Жур...

"Основна подія": Британська розвідка назвала фактор, що змінив характер російсько-української війни

п’ятниця, 22 листопад 2024, 23:25

За 1000 днів конфлікту Повітряно-космічні сили Росії, незважаючи на технологічну та чисельну перевагу, не змогли домогтися переваги в повітрі над Україною, передають Патріоти України з посиланням на Міністерство оборони Великобританії у X (Twitter). "О...