В Карпатах, районі Говерли, на військовому Іл-76МД випробували систему попередження під час зіткнення із землею, повідомляють Патріоти України з посиланням на АрміяInform.
«Відстань між горою й літаком – критично мала. Маневр треба здійснити за лічені секунди. Тому, крім електроніки, велику роль під час таких польотів грає і професіоналізм екіпажу», – розповів головний інженер авіації Командування ПС ЗСУ генерал-майор Петро Скоренький.
За словами головного інженера, перевірка показала, що всі системи літака працювали штатно без зауважень.
Район Говерли в Карпатах для випробування обрали вперше. До 2014 року такі польоти відбувалися в Криму. Там умови більш складні: різкий перехід від рівня моря до гірської місцевості. Водночас метеоумови в Карпатах більш мінливі і нестабільні.
Дообладнання літака новітніми системами займався Миколаївський авіаремонтний завод. В результаті випробувань літак отримав всі необхідні документи, які дозволяють виконувати польоти за стандартами ІКАО.
92-га окрема штурмова бригада імені кошового отамана Івана Сірка прийняла присягу сьомого набору за програмою «Контракт 18-24». Вперше серед новобранців є дівчата, які служитимуть операторами безпілотних літальних апаратів. Про це пише Генеральний штаб...
Задля готовності до зростаючої загрози російської агресії Німеччина має намір збільшити на 100 тис. військовослужбовців чисельність армії. Цю кількість додадуть до існуючих 62 тис. для досягнення нових цілей НАТО, передають Патріоти України. «Вкрай важ...