
Найбільше грошей пішли на засоби масової інформації – 169,97 млн грн, інші послуги, пов’язані з проведенням передвиборчої агітації – 30,39 млн грн, виготовлення матеріалів передвиборчої агітації – 26,31 млн грн. Невикористаними залишися 18,3 тис. грн з виборчого фонду "леді Ю".
Нагадаємо, що, за даними проміжних фінансових звітів за виборчу кампанію, які раніше були оприлюднені НАЗК і ЦВК, найбільші виборчі фонди мали Петро Порошенко, Юлія Тимошенко і Олександр Вілкул.
Так, виборчий фонд Петро Порошенко становив 415,6 мільйонів гривень. Усі гроші - власні кошти президента України.
На другому місці - Юлія Тимошенко із виборчим фондом 164 мільйони гривень. Усі кошти кандидат отримала від своєї партії «Батьківщина».
Третю позицію посів Олександр Вілкул, який зібрав на виборчий фонд 116,8 мільйонів гривень. Кошти кандидату на виборчу кампанію перерахували фізичні (111 мільйонів) та юридичні особи (5,5 мільйонів гривень).
Активна співпраця Миколи Яновича з державою-агресором, особливо з 2022 року, не осталась непоміченою судовою владою України. Сидів би собі, десь у Відні, може і минулося до кращих часів, коли б у Феміди дійшли справи про його "подвигів до 2014 року. У ...
Для України існує «вікно можливостей» у два або два з половиною роки, щоб вжити необхідних заходів для вступу в Євросоюз. Посолка ЄС в Україні Катаріна Матернова в рамках YouTube-проєкту ОПОРИ Сила вибору розповіла, що 4 листопада було опубліковано зві...