Найбільше грошей пішли на засоби масової інформації – 169,97 млн грн, інші послуги, пов’язані з проведенням передвиборчої агітації – 30,39 млн грн, виготовлення матеріалів передвиборчої агітації – 26,31 млн грн. Невикористаними залишися 18,3 тис. грн з виборчого фонду "леді Ю".
Нагадаємо, що, за даними проміжних фінансових звітів за виборчу кампанію, які раніше були оприлюднені НАЗК і ЦВК, найбільші виборчі фонди мали Петро Порошенко, Юлія Тимошенко і Олександр Вілкул.
Так, виборчий фонд Петро Порошенко становив 415,6 мільйонів гривень. Усі гроші - власні кошти президента України.
На другому місці - Юлія Тимошенко із виборчим фондом 164 мільйони гривень. Усі кошти кандидат отримала від своєї партії «Батьківщина».
Третю позицію посів Олександр Вілкул, який зібрав на виборчий фонд 116,8 мільйонів гривень. Кошти кандидату на виборчу кампанію перерахували фізичні (111 мільйонів) та юридичні особи (5,5 мільйонів гривень).
Новий доклад Фонду Фрідріха Науманна «Неравне партнерство» показує, що союз Росії та Північної Кореї у війні проти України працює лише в одну сторону: Пхеньян постачає Москві зброю та війська, але майже нічого не отримує натомість, передають Патріоти У...
До України завезли перше військове обладнання, яке надають за угодою між США та НАТО в межах ініціативи PURL, передають Патріоти України. За його словами, ще більше пакетів допомоги «вже в дорозі». Нині в межах програми PURL профінансовано чотири пакет...