"Народний президент" панікує від думок про Третій Майдан? Експертка "прихватизованого" слугами Зеленського держтелеканалу "Рада" назвала протестувальників у Казахстані терористами (відео)

На держтелеканалі “Рада” тепер випадкових гостей не буває

В ефірі державного телеканалу “Рада”, одна з гостей вихваляла самопроголошеного президента Білорусі Олександра Лукашенка і назвала протестувальників у Казахстані “навченими терористами”. Відповідний ривок етеру на своїй сторінці у Facebook опублікував журналіст Андрій Дзиндзя, зазначають Патріоти України.

“Спочатку подумав, що це російський пропагандистський телеканал, але ніт. Це оновлений державний телеканал “Рада”, – прокоментував він.

Експертка з соціально-політичних питань Інна Силантьєва, російською мовою послалася на виступ Олександра Лукашенка, в якому, за словами жінки, їй сподобалося, як він підтримав президента Казахстану Токаєва.

Ви знаєте, я чула виступ Лукашенка і мені сподобалося, як він підтримав президента Казахстану. Він сказав, що саме такий президент – дипломатичний і розумний – він може вести діалог. Він може знайти шляхи розв’язання з бунтівниками. Але оскільки це терористи, гарно уже навчені люди, то довелося скористатися ОДКБ. Наразі на 92 мільйони уже збитків. І Лукашенко сказав, що “Ми, мирна країна Білорусь, ви подивіться, що відбувається у Казахстані, ми такого не допустимо. Теж, вони готові так само ввести свої війська.
Інна СилантьєваГість телеканалу Рада

Користувачі соцмереж обурюються, що кремлівська риторика звучить на державному телеканалі, який функціонує за кошт платників податків.

Варто зазначити, що “Європейська Солідарність” вимагає зупинити корупційні оборудки з телеканалом “Рада”, про це повідомила на брифінгу співголова фракції Ірина Геращенко.

Нагадаємо, що народна депутатка фракції “Європейська Солідарність” Іванна Климпуш-Цинцадзе кажучи про оборудки з телеканалами “Дом” та “Рада” заявила, що це новий телесеріал для підтримки рейтингів влади.

Зазначимо, що телеканал “Рада” планує замовити виробництво програм на 9 мільйонів гривень.

Також телеканал замовив “розроблення творчої концепції, виготовлення елементів дизайну студій та їх встановлення” на суму 5, 9 мільйонів гривень. Виконавцем замовлення є ФОП Літвінова Дарія Володимирівна.

До того ж народний депутат від “Європейської Солідарності” Микола Княжицький заявив, що режим президента Володимира Зеленського перетворює державні телеканали “Дом” і “Рада” на інструменти власної пропаганди.


США розглядатимуть ядерний удар по Україні як напад на НАТО - представник Сенату

п’ятниця, 30 вересень 2022, 17:45

Якщо Росія продовжить погрози на адресу України та застосує ядерну зброю, США сприймуть це як напад на НАТО. Про це американський сенатор від Республіканської партії Ліндсі Грем заявив на засіданні Судового комітету США, пише Dikgazete. Засідання коміт...

"Без зволікань": Зеленський закликав ВРУ ухвалити закон про націоналізацію всіх активів РФ

п’ятниця, 30 вересень 2022, 17:40

Президент України Володимир Зеленський закликав український парламент без зволікань прийняти закон про націоналізацію російських активів. Про це йшлося в його відеозверненні. Так, Зеленський повідомив, що сьогодні Рада національної безпеки і оборони Ук...