"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
Питання масованої атаки в треті роковини повномасштабного вторгнення Росії нині активно обговорюють в соцмережах українці, а Telegram-канали попереджають про ймовірність такої атаки. Цю ситуацію прокоментував в інтерв'ю "Радіо Свобода" керівник управлі...
Воїни-розвідники показали, як знищують укріплення та позиції росіян на півдні України. Бійці застосовують дрони, передають Патріоти України з посиланням на ГУР Міноборони в Telegram. На кадрах зафіксована робота бійці групи БПЛА підрозділу "Химера" у с...