
"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
Головне управління розвідки Міністерства оборони України заявило про нову інформаційну провокацію російських спецслужб, яка поширюється в соціальних мережах та анонімних онлайн-каналах. Про це повідомили у пресслужбі ГУР Міноборони, передають Патріоти ...
Увечері 23 листопада військові країни-агресорки Росії масовано атакували Харків ударними дронами. Про це повідомив у Telegram міський голова Ігор Терехов, передають Патріоти України. "За попередньою інформацією, що потребує підтвердження, є загибла люд...