"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
Щодня на війну проти України країна-агресор Росія витрачає близько $300 мільйонів. До того ж це сума без урахування масштабного переозброєння РФ та санкцій із боку Заходу, передають Патріоти України. . Про це йдеться у статті The Wall Street Journal з...
Нещодавній теракт у торговому центрі "Крокус Сіті Хол" продемонстрував хиткість позиції російського диктатора Володимира Путіна, а також неготовність апарату безпеки Росії до відповідних викликів, передають Патріоти України з посиланням на The Times. ...