
"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
У недавньому інтерв’ю президент США Дональд Трамп заявив, що саме Україна «блокує» мирний план і має погодитись на умови завершення війни, які просувають Штати. Ці слова пролунали вже не вперше та можуть свідчити про посилення тиску адміністрації чинно...
Спершу операція Національного антикорупційного бюро України під кодовою назвою "Мідас" була спрямована на виявлення корупційних діянь у Міністерстві оборони, а не у Міністерстві енергетики, в що вона зрештою вилилася. Про це детектив НАБУ Руслан Магаме...