
"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
Рівень підтримки Дональда Трампа серед американців суттєво знизився, свідчать дані останнього опитування від NBC News, оприлюднені у понеділок, 15 грудня, передають Патріоти України. З моменту квітня 2025 року рейтинг схвалення діяльності президента СШ...
Російських військовослужбовців у Херсонській області жорстоко б’ють і залякують за відмову здавати гроші на так звані "потреби підрозділу". Про це повідомляють агенти руху спротиву "Атеш" із середовища 144-ї окремої мотострілецької бригади ЗС РФ, перед...