
"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
Головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський 1 листопада заявив, що наразі триває комплексна операція зі знищення та витіснення ворожих військ із Покровська, і оточення міста немає. Про це повідомляє Генеральний штаб ЗСУ, передають Патріоти України. "Знову...
Угорський прем'єр-міністр Віктор Орбан звинуватив польського колегу Дональда Туска в нападках на Угорщину, які він назвав спробою відвернути увагу від власних політичних труднощів. Про це Орбан написав у суботу, 1 листопада, в соцмережі Х, передають Па...