"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
Росіяни готуються до нового етапу наступу, який, найімовірніше, почнеться наприкінці літа або у вересні. Атакуватимуть, швидше за все, Харківщину, Сумщину і район Покровська. Про це розповів заступник командира Третього армійського корпусу підполковник...
Президент України Володимир Зеленський 5 серпня обговорив із генеральним секретарем НАТО Марком Рютте допомогу Україні, отриману від країн – членів Альянсу, ситуацію в Україні й подальшу співпрацю. Про це глава Української держави повідомив у Telegram,...