"Це буде тривати і з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це в Twitter і Facebook, тегайте Apple, вказуйте, чому ви вирішили так зробити. Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1", – написав Клімкін.
Дипломат нагадав, що свого часу в кампанію #kyivnotkiev теж не вірили, однак безліч авторитетних іноземних видань, аеропортів та інших установ уже перейменували українську столицю.
"Ось і побачимо, хто готовий, а хто просто так – поговорити", – підсумував Клімкін.
Сполучені Штати нібито виступили проти включення у заяву Групи семи обіцянки подальшої підтримки України та фрази про протиправність розв’язаної Росією війни. Про це з посиланням на двох анонімних співрозмовників повідомляє Politico, передають Патріоти...
В Головному управлінні розвідки Міністерства оборони України показали знищення техніки окупантів. Відео опубліковане на каналі ГУР в телеграм, передають Патріоти України. "На відео ― чергові епізоди результативної бойової роботи розвідників: розтрощена...