Як пише видання Bloomberg із посиланням на джерела, в Індії танкери "Совкомфлота" з російською нафтою відмовляються приймати як приватні, так і державні нафтопереробники, включно з найбільшою Індійською нафтовою корпорацією.
Крім того, за інформацією співрозмовників видання, НПЗ "ретельно перевіряють" право власності на кожне судно, щоб переконатися, що воно не пов'язане з компанією, яка потрапила під санкції. Два танкери, як пише видання, провели біля берега кілька тижнів в очікуванні вказівок про розвантаження.
Проблеми "Совкомфлота" означають, що в Росії стало менше танкерів для доставки нафти, а це, зі свого боку, призвело до скорочення знижок для покупців, щоб компенсувати більш високі витрати на фрахт.
Bloomberg зазначає, що після початку повномасштабної війни Індія була великим покупцем російської нафти, але посилення санкцій США призвело до того, що переробники стали шукати дорожчу нафту з інших регіонів.
Зростання поставок російської нафти морем, що спостерігалося позаминулого тижня, не стало довгостроковою тенденцією: минула неділя виявилася для морського експорту російської нафти провальною. Про це повідомляє Bloomberg.
Обсяги експорту російської нафти морем за тиждень, що передував 17 березня, зменшилися на 730 тис. барелів на день - до 2,97 млн барелів на день. Загальна вартість експорту російської нафти впала з 1,86 млрд дол за тиждень до 10 березня до 1,48 млрд дол за тиждень до 17 березня.
Путін вже зробив кілька досить вдалих кроків, щоб Трамп кожного разу заспокоювався і відмовлявся від будь-яких санкцій проти Росії, тому для кремлівського очільника зустріч із Зеленським - "інструмент для охолодження" Трампа. Таку думку в етері "Еспрес...
Втративши в серпні на Покровському напрямку 5 кв. км, підрозділи Сил оборони змогли відновити контроль над 26 кв. км української землі, повідомив головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський, передають Патріоти України. "Працював у районах ведення активних...