Як пише видання Bloomberg із посиланням на джерела, в Індії танкери "Совкомфлота" з російською нафтою відмовляються приймати як приватні, так і державні нафтопереробники, включно з найбільшою Індійською нафтовою корпорацією.
Крім того, за інформацією співрозмовників видання, НПЗ "ретельно перевіряють" право власності на кожне судно, щоб переконатися, що воно не пов'язане з компанією, яка потрапила під санкції. Два танкери, як пише видання, провели біля берега кілька тижнів в очікуванні вказівок про розвантаження.
Проблеми "Совкомфлота" означають, що в Росії стало менше танкерів для доставки нафти, а це, зі свого боку, призвело до скорочення знижок для покупців, щоб компенсувати більш високі витрати на фрахт.
Bloomberg зазначає, що після початку повномасштабної війни Індія була великим покупцем російської нафти, але посилення санкцій США призвело до того, що переробники стали шукати дорожчу нафту з інших регіонів.
Зростання поставок російської нафти морем, що спостерігалося позаминулого тижня, не стало довгостроковою тенденцією: минула неділя виявилася для морського експорту російської нафти провальною. Про це повідомляє Bloomberg.
Обсяги експорту російської нафти морем за тиждень, що передував 17 березня, зменшилися на 730 тис. барелів на день - до 2,97 млн барелів на день. Загальна вартість експорту російської нафти впала з 1,86 млрд дол за тиждень до 10 березня до 1,48 млрд дол за тиждень до 17 березня.
Росія стикається з новими геополітичними викликами - її традиційні партнери демонструють дедалі більшу дистанцію у військово-промисловій сфері. Йдеться про Казахстан і Туреччину, які ухвалюють рішення, що викликають різку реакцію в Москві, передають Па...
Сили оборони України на практиці використовують комбіновані удари по об’єктах на території Російської Федерації. Про це заявив військовий експерт та речник Української добровольчої армії Сергій Братчук, передають Патріоти України. За його словами, відп...