ДККБ ЛУЧ враховує недоліки БПАК Bayraktar TB2 при проектуванні власного комплексу Сокіл-300. Про це керівник підприємства Олег Коростельов розповів в інтервю Security Talks.
Найбільшим обмеженням, яке впливає на роботу турецького безпілотника, український розробник вважає залежність від сприятливих метеоумов. Всі безпілотні літальні апарати націлені на певні умови, а саме працювати в чистому небі, коли сонячно, сказав Коростельов.
Він звернув увагу, що в таких країнах, як Туреччина, Катар, ОАЕ, Пакистані протягом року більшість днів відповідають таким умовам.
За таких умов хмари не пробиває тепловізор, а спостерігати за поверхнею землі з висоти можна лише за допомогою спеціальних радіозасобів виявлення, які так, як головка на Нептуні, які будуть сканувати поверхню.
Також перевага очікується і в ударних можливостях. Як зауважив Коростельов, турецький апарат не може застосовувати озброєння, зокрема бомби, з висоти менше ніж 3000 м. Адже бомбі для влучення необхідно розігнатися. І ці 3000 м треба дивитися, бачити, звідти, з тої висоти, тобто не повинно бути хмарності. І не повинно бути якихось перешкод для тепловізорів або лазерного канала, наголосив український розробник.
Керівник ЛУЧА відзначив, що закупівля байрактарів була правильним рішенням для швидкого забезпечення потреби в розвідувально-ударних безпілотниках ЗСУ. Однак вважає доцільним паралельно розвивати український проект. Він відзначає, що розробка і майбутня закупівля коштуватиме менше ніж контрактні ціни на турецькі літальні апарати, які вже купила Україна.
Коростельов прогнозує, що на завершення розробки Сокіл-300 КБ потрібно ще близько року.
Вітчизняний ударний безпілотний літальний апарат «Сокіл-300» розробляли впродовж останніх 1,5 років Конструкторським бюро «ЛУЧ». За оцінками вартість одного такого дрону складає 45,6 млн гривень, якщо виробництво здійснюватиметься серійно, то ціна може бути зменшена на 30-40%.
Він оснащується вітчизняною оптико-електронною станцією, може використовувати декілька типів двигунів. Це як вітчизняні АІ-450Т2 та МС-500В-05С/СЕ, також іноземного виробництва – Rotax 914. В залежності від типу двигуна різниться і його «пуста» та «повна вага».
У варіанті з АІ-450Т2 ці показники складають 535/1225 кг відповідно, для МС-500В-05С/СЕ – 530/1220 кг та для Rotax 914 – 420/1130 кг.
Максимальна швидкість з:
Управління комплексом здійснюється з мобільного пункту керування, що уніфікований з пунктом управління ракетного комплексу РК-360 МЦ «Нептун» та розміщується на шасі вантажного автомобіля, марка якого визначається замовником.
Пункт керування оснащується:
При розробці БПЛА враховано досвід робіт та технічні рішення з «Нептуна», серед таких рішень – автопілот, також він пропонується у якості засобу його для цілевказання.
Американський мільярдер Ілон Маск закликав США почати переозброювання своєї армії, інакше вона «з тріском програє наступну війну». Про це він написав на своїй сторінці в Х, передають Патріоти України. Так, Маск поширив допис директора венчурної компані...
Голова податкового комітету ВР Данило Гетманцев зазначив, що основною перепоною у декриміналізації створення порнографічного контенту є несхильний до реформ парламент. Таку думку він висловив під час заходу "Нова економіка" від "Економічної правди" та ...