Поляки побоюються вступу України до ЄС і роблять все, щоб її перевізники стали менш конкурентоспроможними, - експерт

Польські перевізники переживають за той період, коли Україна вступить до Європейського Союзу та зможе здійснювати міжнародні перевезення без обмежень. А тому вже зараз роблять усе, щоб її перевізники стали менш конкурентоспроможними, передають Патріоти України.

Нині ж українські перевізники не є конкурентами для польських на ринку ЄС, а будь-які подібні заяви – нісенітниця та маніпуляція. Бодай тому, що Україна має у десятки разів менше ліцензій на таку діяльність.

Про це OBOZ.UA розповів віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП) Володимир Балін. Він пояснив:

  • Україна може здійснювати перевезення між країнами Євросоюзу та між країнами з Євросоюзом до третіх країн лише за наявності ліцензії ЄКМТ;
  • "таких ліцензій ми маємо 5 з половиною тисяч", і на їхній підставі Україна може здійснювати не більше 100 тис. подібних перевезень на рік;
  • "у Польщі 320 тисяч машин", які можуть бути використані для перевезень.

"Про яку конкуренцію йдеться? Я категорично проти того, що українські перевізники конкуренти на ринку Європейського союзу польським перевізникам, це абсолютна нісенітниця", – зазначив Балін.

При цьому він наголосив: заяви ж поляків про те, що Україна сьогодні нібито знищує їхній ринок перевезень, є маніпуляцією. Проте визнав: тамтешні перевізники переживають за той період, коли Україна:

  • вступить до Європейського союзу;
  • зможе здійснювати такі перевезення без обмеження.

"Тому вони вже сьогодні роблять все, щоби українські міжнародні перевізники стали менш конкурентоспроможними на перспективу", – констатував експерт.

ЄС на стороні України

Водночас, підкреслив Балін, у самому ЄС підтримують продовження угоди про перевезення з Україною. Тобто, стали на бік нашої країни.

Ба більше, там "критично ставиться" до зауважень поляків до цієї угоди. "Міністерство інфраструктури заявило, що те, що запропонувала Польща, поки що неприйнятне навіть для Європейського союзу", – розповів він.

Вихід із ситуації є

Виходів же з ситуації, що склалася, Балін бачить два. Це:

  • або наведення польською владою порядку на кордоні та встановлення заборони на блокаду;
  • "або ми їхатимемо іншими шляхами, через інші держави, навіть іншим транспортом".

Хто стоїть за блокадою кордону

Водночас, Балін наголосив: за всім, що відбувається, стоїть партія "Конфедерація". Яку він назвав "відверто проросійською" та "відверто антиукраїнською".

"Вона заявила, що проти вступу України до Європейського союзу. До речі, вони проти участі Польщі у Європейському союзі вважають, що треба виходити", – резюмував він.

"Щоб було ще більше людей без зброї?": Зеленський відповів на заклики про зниження призовного віку

четвер, 23 січень 2025, 22:25

Україна не має наміру знижувати мобілізаційний вік та призивати в армію чоловіків, молодших за 25 років. Це призведе до того, що на фронті опиниться ще більше солдатів без необхідного озброєння. Про це президент Володимир Зеленський сказав в інтерв’ю г...

"Я маю право виїжджати навіть без системи "Шлях": Мер Ірпеня Маркушин припустив, чому проти нього відкрили справу напередодні сесії

четвер, 23 січень 2025, 21:59

Державне бюро розслідувань відкрило кримінальне провадження проти міського голови Ірпеня Олександра Маркушина. За словами самого мера, його підозрюють у незаконному перетині кордону у серпні 2022 року, а заяву до ДБР написав колишній міський голова Ірп...