Польща втрачає через блокаду кордону більше ніж Україна: В асоціації розповіли, чому залізниця не врятує і що приготували угорці

Перший потяг з автомобілями перевіз всього 13 машин, при тому є технічна можливість перевозити 23 вантажівки. Це не може повністю компенсувати блокаду польськими перевізниками кордону. І хоча від такої блокади більше грошей втрачає сама Польща, акція все ще продовжується, передають Патріоти України.

Віцепрезидент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Володимир Балін в ефірі телемарафону зазначив, що перший потяг повіз лише 13 машин, передає канал "Ми – Україна". Балін також додав, що поїзд з вантажівками має прибути вже у понеділок, а потім одразу вирушити назад.

Україна має два шляхи до вирішення страйку на кордоні. Зокрема, діалог з компанією, яка цей протест організувала. "Ми розуміємо для себе, що нам з польськими перевізниками треба виробити правила гри, адже нам ще співпрацювати", - додав він.

"Ми розуміємо для себе, що нам з польськими перевізниками треба виробити правила гри, адже нам ще співпрацювати", - додав він. В цьому зацікавлені в поляки. Так, польський бюджет через блокування кордону втрачає більше, ніж український.

"Наш польський адвокат подав заяви в чотири гміни (адміністративна одиниця в Польщі, - ред.) про припинення страйку. Навіть якщо в юридичному порядку розблокуємо кордон, ми розуміємо, що з польськими перевізниками треба виробити правила гри... Жодного доказу порушення з боку наших перевізників пред'явлено не було. Ніхто не робить експансію на ринок Польщі, в нас немає такої кількості машин. Польський ринок зараз втрачає значно більше, ніж український, польський бюджет зараз втрачає значно більше, ніж український", – зазначив він.

Страйки планують також і угорські далекобійники. Поки що йдеться тільки про страйк, блокувати кордон вони не планують. Вони стоятимуть біля дороги та виражати свій протест. Перший потяг з автомобілями перевіз всього 13 машин, при тому є технічна можливість перевозити 23 вантажівки. Це не може повністю компенсувати блокаду польськими перевізниками кордону. І хоча від такої блокади більше грошей втрачає сама Польща, акція все ще продовжується.

Віцепрезидент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Володимир Балін в ефірі телемарафону зазначив, що перший потяг повіз лише 13 машин, передає канал "Ми – Україна". Балін також додав, що поїзд з вантажівками має прибути вже у понеділок, а потім одразу вирушити назад.

Україна має два шляхи до вирішення страйку на кордоні. Зокрема, діалог з компанією, яка цей протест організувала. "Ми розуміємо для себе, що нам з польськими перевізниками треба виробити правила гри, адже нам ще співпрацювати", - додав він.

"Ми розуміємо для себе, що нам з польськими перевізниками треба виробити правила гри, адже нам ще співпрацювати", - додав він. В цьому зацікавлені в поляки. Так, польський бюджет через блокування кордону втрачає більше, ніж український.

"Наш польський адвокат подав заяви в чотири гміни (адміністративна одиниця в Польщі, - ред.) про припинення страйку. Навіть якщо в юридичному порядку розблокуємо кордон, ми розуміємо, що з польськими перевізниками треба виробити правила гри... Жодного доказу порушення з боку наших перевізників пред'явлено не було. Ніхто не робить експансію на ринок Польщі, в нас немає такої кількості машин. Польський ринок зараз втрачає значно більше, ніж український, польський бюджет зараз втрачає значно більше, ніж український", – зазначив він.

Страйки планують також і угорські далекобійники. Поки що йдеться тільки про страйк, блокувати кордон вони не планують. Вони стоятимуть біля дороги та виражати свій протест.

Можна рятувати сотні, якщо не тисячі життів на місяць: Україна запустила в серійне виробництво робота Ratel Н для евакуації поранених з поля бою

субота, 27 липень 2024, 15:00

Робот Ratel Н розробки Brave1 може транспортувати одразу двох поранених, він уже пройшов польові випробування та запущений у серійне виробництво. Про це розповів міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передають Патріоти України. "Ratel Н розро...

Шалені підйомні вже не ваблять потенційних 200-х: Росія має серйозні проблеми з набором нових контрактників - ГУР

субота, 27 липень 2024, 14:15

Росія нині має серйозні труднощі з виконанням плану набору нових контрактників. Про це заявив речник Головного управління розвідки Міністерства оборони Андрій Юсов в ефірі телемарафону Єдині новини, передають Патріоти України. Таким чином розвідник про...