Державна комісія, створена в Україні для розслідування катастрофи літака МАУ в Ірані, повідомила, що на двигунах повітряного судна не виявлено слідів пожежі. Про це, посилаючись на джерело в комісії, написав у Facebook український журналіст Юрій Бутусов, процитувавши висновки експертів, передають Патріоти України.
Також джерело поділилося інформацією, наданою начальником управління цивільної авіації Ірану Алі Абідзаде. За даними іранської сторони, літак вилетів о 6:13, але за п'ять хвилин на висоті 2400 метрів почав падати, загорівся і потім розбився. За твердженням іранських диспетчерів, ніяких повідомлень з борту літака від екіпажу не надходило. Літак нібито розвернувся до аеропорту, але чи був цей розворот керованим чи вже не керованим, поки не відомо.
"Нам поки не надали дані радарів контролю повітряного руху. Немає інформації, які літальні об'єкти могли знаходитися поблизу літака і зіткнутися, чи був пуск ракети. Але цю інформацію нам обіцяють надати. Обидві чорні скриньки літака знайдено. Вони пошкоджені при падінні і пожежі, але їх можна відновити", – запевнило джерело в комісії.
Він додав, що іранці не збираються щось від когось засекречувати і відповідно до Чиказької конвенції мають намір надавати доступ до розслідування і до розшифровки чорних скриньок усім сторонам, включаючи американців, виробників літака, а також всіх країн, громадяни яких загинули.
"В Ірані сьогодні та завтра державні свята. Але розраховуємо, що один-два дні – і ми зможемо скласти всю попередню інформацію. Іранці демонструють нормальний діалог, немає сигналів, що якусь інформацію навмисно хочуть приховати, поки все досить коректно і відкрито" , – запевняє джерело. За його словами попередні результати розслідування дозволяють зробити п'ять ключових висновків.
1. Літак вийшов з ладу, на його борту виникла пожежа, але не в результаті несправності двигунів, а в результаті іншої причини. Таким чином, причини виникнення пожежі на борту не відомі. Але судячи з усього пожежа була в салоні.
2. Літак був фактично новий. І сам по собі зв'язок, і система управління, багаторазово дубльовані, вийти з ладу не могли, немає ознак несправності, про яку було б відомо наземним службам.
3. За штурвалом були досвідчений перший пілот Олексій Наумкін, з нальотом в 12 тисяч годин, другим пілотом був Сергій Хоменко з нальотом в 7,6 тисяч годин, колишній військовий льотчик. Немає сумнівів, що обидві цих людини мали високу стійкість до стресів і були добре підготовлені до дій в екстремальних умовах. Вивести їх з рівноваги могла тільки раптова подія, яка одночасно вразила б систему зв'язку, управління і екіпаж величезного літака. Якихось звичайних технічних причин для цього бути не може.
4. Відсутність будь-яких переговорів з диспетчером і відсутність пожежі в двигунах говорить про те, що версія терористичного акту, зіткнення з дроном або вибуху зенітної ракети вельми вірогідна.
5. Записи радарів аеропорту покажуть обстановку в момент катастрофи, і тоді буде ясно, зближувалися якісь об'єкти чи ні. Тому ракетну версію зараз виключати не можна.
Жителі тимчасово захоплених військами Росії населених пунктів на Луганщини все частіше залишаються без житла та земельних ділянок. Окупанти "віджали" у регіоні ще 18 тисяч гектарів землі, яку вони самі ж визнали такою, що не має власників. Про це повід...
Співробітники Служби безпеки України викрили на Дніпропетровщині підприємство, що допомагало Росії будувати лабораторії, в яких ворог розробляє ядерну зброю. Про це йдеться на офіційному сайті Служби безпеки України, передають Патріоти України. За інфо...