У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Уряд Швеції повідомив, що передасть Україні системи ППО вартістю 1,2 млрд крон (майже 113 млн доларів). Про це заявили прем'єр-міністр Швеції Ульф Крістерссон, заступник прем'єр-міністра, міністр енергетики, бізнесу та промисловості Ебба Буш і міністр ...
НАТО хоче побудувати трубопровід через Німеччину, щоб своєчасно забезпечувати свої війська паливом у разі початку війни з Росією на східному фланзі Альянсу. Про це пише Spiegel, передають Патріоти України. Однак, як показують внутрішні документи, цей п...