У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Державне бюро розслідувань вручило оновлену підозру голові правління Центру протидії корупції Віталію Шабуніну, а також повідомило про нову підозру командиру однієї з військових частин Київщини. Про це повідомляє ДБР. Шабуніну змінено підозру, однак бе...
На Оріхівському напрямку бійці 118-ї окремої механізованої бригади відбили чергову спробу ворожого механізованого штурму, знищивши танк, чотири багі, чотири мотоцикли та ліквідувавши 16 окупантів, передають Патріоти України з посиланням на сторінку бри...