Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

Доламали Байконур: Через епічну аварію Росія втратила можливість запускати людей у ​​космос (відео)

п’ятниця, 28 листопад 2025, 1:22

Під час запуску чергового "Союзу" серйозно пошкоджено єдиний стартовий комплекс для пілотованих місій. Аварія на космодромі Байконур стала серйозним ударом для російської космічної галузі, поставивши під питання можливість здійснення пілотованих місій....

Ситуація з обороною Вовчанська ще більш проблемна ніж Куп'янська: Трегубов пояснили чому так

четвер, 27 листопад 2025, 23:25

Ситуація у Вовчанську складніша, ніж у Куп’янську, адже росіяни просуваються прямо по знищеній міській забудові, використовуючи численні піхотні групи. Ворог атакує малими групам, але постійно і в дуже великій кількості, розповів в ефірі "Ми-Україна" н...