У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Європейські країни розглядають можливість заборони китайської соціальної мережі TikTok, беручи приклад зі Сполучених Штатів. Причиною такого рішення є загроза дезінформації, втручання у вибори та небезпека збору персональних даних. Про це пише ERR, пер...
Президент Володимир Зеленський повідомив, що замість Павла Ткачука начальником Національної академії сухопутних військ імені Сагайдачного стане Роман Качур. Про це він заявив у неділю, 19 січня, у своїх соцмережах, передають Патріоти України. Найбільше...