
У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Журналіст Аарон Рупар повідомив, що після публічної частини зустрічі Дональд Трамп у непрямій формі попросив представників медіа залишити приміщення, щоб продовжити переговори із Зеленським за зачиненими дверима, передають Патріоти України. Звертаючись...
У Флориді, США відбулася зустріч Володимира Зеленського та Дональда Трампа. З боку української делегації в перемовинах бере участь і міністр економіки, довкілля та сільського господарства Олексій Соболев. Про його роль на зустрічі розповідає NYT, перед...