Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

За все треба платити... "Армія боржників" РФ вибухнула - ще 7 млн опинилися у кредитних лещатах з початку війни

п’ятниця, 12 грудень 2025, 9:26

Число росіян, що живуть у боргах, продовжує стрімко зростати. За даними Центробанку РФ, станом на 1 липня 2025 року в країні налічується 49,7 мільйона людей із кредитами та мікрозаймами. Це майже на 7 мільйонів більше, ніж було на початку 2022 року, ко...

На концерті Кобзона солідний аншлаг, також велика утилізація техніки росіян: Генштаб ЗСУ відзвітував про втрати ворога станом на 12 грудня

п’ятниця, 12 грудень 2025, 8:52

Як повідомив Генштаб ЗСУ, загальні бойові втрати РФ з 24.02.22 по 12.12.25 орієнтовно склали: