Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

Слідом за США: Європейські країни готуються до заборони TikTok

неділя, 19 січень 2025, 16:04

Європейські країни розглядають можливість заборони китайської соціальної мережі TikTok, беручи приклад зі Сполучених Штатів. Причиною такого рішення є загроза дезінформації, втручання у вибори та небезпека збору персональних даних. Про це пише ERR, пер...

"Має бачення того, що треба змінити": Зеленський назвав нового очільника Академії сухопутних військ

неділя, 19 січень 2025, 15:33

Президент Володимир Зеленський повідомив, що замість Павла Ткачука начальником Національної академії сухопутних військ імені Сагайдачного стане Роман Качур. Про це він заявив у неділю, 19 січня, у своїх соцмережах, передають Патріоти України. Найбільше...