
У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Українські військові звільнення п’ять населених пунктів у Дніпропетровській області. Про це у четвер, 25 грудня, повідомили у 225 окремому штурмовому полку ЗСУ, передають Патріоти України. Йдеться про села Хороше, Новоселівка, Орестопіль, Вороне та Сос...
Українська армія має позбутися таких "совкових" генералів, як колишній головком ЗСУ Віктор Муженко, заявив у Telegram заступник командира 3-го армійського корпусу Максим Жорін, передають Патріоти України. . "Коли кажу про совкових генералів, від яких ...