
У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Число росіян, що живуть у боргах, продовжує стрімко зростати. За даними Центробанку РФ, станом на 1 липня 2025 року в країні налічується 49,7 мільйона людей із кредитами та мікрозаймами. Це майже на 7 мільйонів більше, ніж було на початку 2022 року, ко...
Як повідомив Генштаб ЗСУ, загальні бойові втрати РФ з 24.02.22 по 12.12.25 орієнтовно склали: