
У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
"Діалектичний метод щодо термінів завершення війни.Головна ознака визначення фіналу війни – це формування повоєнних контурів світу. Якщо сторони визначають ці контури - вони вже не планують воювати. Або поки не планують. Мир стоїть до раті, а рать - до...
Незабаром очікується зустріч на вищому рівні лідерів США та України. Сполучені Штати та Україна за результатами кількох минулих зустрічей узгодили переважну більшість пунктів майбутньої мирної угоди, зокрема гарантії безпеки з боку Вашингтона та Європи...