Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

Торг йде на повну: Деякі пункти мирного плану не є остаточними та майже напевно будуть змінені, - CNN

п’ятниця, 21 листопад 2025, 17:30

Частина пунктів мирної угоди, над якими таємно працювали США та країна-агресор Росія, не є остаточними. Ймовірно, вони можуть бути переглянуті. Про це телеканал CNN повідомив з посиланням на власні джерела, передають Патріоти України. За словами неназв...

Шанси є? Британія готує війська для України на тлі нового раунду переговорів США, - Bloomberg

п’ятниця, 21 листопад 2025, 16:44

Велика Британія уточнила плани щодо розгортання військових підрозділів в Україні, готуючись до можливого завершення війни та участі в мирному врегулюванні, передають Патріоти України з посиланням на Bloomberg. Після літніх розвідувальних місій і перев...