Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

Працювали "Нептуни" і не тільки: ЗСУ завдали удару по НПЗ та пункту базування кораблів у РФ

п’ятниця, 14 листопад 2025, 17:52

У ніч на п'ятницю, 14 листопада, Сили оборони України здійснили обстріл НПЗ у Саратовській області РФ. Також під ударом були пункт базування кораблів у Краснодарському краї та місце зберігання ПММ у районі Енгельса, передають Патріоти України з посилан...

"Аналоговнет": Ігнат назвав імовірну причину поодиноких пусків ворогом "Циркона"

п’ятниця, 14 листопад 2025, 17:49

Росіяни, застосовуючи протикорабельні ракети типу "Циркон", таким чином намагаються випробувати їх у бойових умовах. Про це заявив начальник управління комунікації командування Повітряних сил Юрій Ігнат, передають Патріоти України. Відповідаючи на пита...