Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

"Зрештою це територія, яку Росія може й так узяти за кілька місяців": Трамп зробив скандальну заяву про здачу Донбасу

середа, 26 листопад 2025, 9:55

Президент США Дональд Трамп заявив, що ситуація на фронті в Україні розвивається в одному напрямку і що країна-агресор Росія потенційно може встановити контроль над територіями, передача яких передбачалася початковою версією американського "мирного пла...

"Немає сумнівів": У Польщі заявили, що не будуть "жертвою" можливої мирної угоди щодо України

середа, 26 листопад 2025, 9:48

Заступник польського міністра оборони Павло Залевський після переговорів у США сказав, що Польща "не стане жертвою" потенційної мирної угоди між Росією та Україною, яку просуває американська сторона, передають Патріоти України з посиланням на Polsat N...