Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

Малюк назвав число уражених НПЗ Росії з початку року

п’ятниця, 31 жовтень 2025, 17:43

З початку року Україна уразила 160 об'єктів нафтовидобутку та нафтопереробки на території Росії. Лише за вересень та жовтень таких об'єктів було уражено 20, повідомив керівник СБУ Василь Малюк на брифінгу у п’ятницю, 31 жовтня, передають Патріоти Украї...

Le Figaro повідомило, скільки бойових застосувань вже було у "геніальної, найпотужнішої і майстерно виготовленої" ракети "Фламінго", а також про її серійне виробництво

п’ятниця, 31 жовтень 2025, 17:26

Київ робить ставку на свою першу крилату ракету, виробником якої є молодий стартап Fire Point. Він "викликає стільки ж похвал, скільки і питань". Про це йдеться у матеріалі Le Figaro від 31 жовтня, передають Патріоти України. . "Геніальна і майстерно ...