У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
18 вересня минув термін, до якого Київська митрополія УПЦ мала розірвати зв’язки з Російською православною церквою. У приписі Держслужби вказано термін усунення порушень до 18 серпня, однак продовжити його можна було ще на 30 днів. Очільник УПЦ Онуфрій...
Народна депутатка Марʼяна Безугла 18 вересня зірвала закрите засідання комітету Верховної Ради з питань нацбезпеки, оборони та розвідки за участі міністра оборони Дениса Шмигаля. Про це написала нардепка, членкиня комітету Ірина Фріз, передають Патріот...