
У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Російські війська не окупували населений пункт Варварівка на Гуляйпільському напрямку, там і на його околицях тривають жорсткі бойові зіткнення. Про це в коментарі Укрінформу заявив речник Сил оборони Півдня Владислав Волошин, передають Патріоти Україн...
Російські удари по Одесі 13 грудня показують, що Москва використовує перевірену тактику масованих обстрілів, яка може створювати серйозні проблеми для системи протиповітряної оборони України і навряд чи вона буде відкинута найближчим часом. Таку думку ...