У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Українських чоловіків, які тікають від мобілізації через невизнане Придністров’я, по той бік кордону чекають допити, приниження та фільтрація від підконтрольної ФСБ служби. Про це йдеться в матеріалі "Слідство.Інфо", передають Патріоти України. Організ...
Інститут вивчення війни (ISW) вважає, що війська країни-агресора Росії не зможуть захопити всю Донецьку область до кінця 2025 року, а можливий захід окупантів на територію Дніпропетровської області поглибить наявні проблеми в армії РФ Про це йдеться у ...