У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Україна теоретично може створити власну ядерну зброю у перспективі кількох десятиліть, однак наразі це мало реалістично. Про це розповіла наукова співробітниця проєкту «Управління атомом» Гарвардського центру Белфера Мар’яна Буджерин в інтерв’ю для «До...
Окупанти хочуть "закрити питання" з кількома українськими містами. Таку думку висловив колишній співробітник Служби безпеки України, військовий експерт Іван Ступак в інтерв’ю Главреду, передають Патріоти України. "Думаю, вони зосередяться на Донецькій ...