У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Російські військові хочуть створити на окремих ділянках в межах Сумської області "сіру зону" Про це повідомив речник Держприкордонслужби Андрій Демченко в етері телемарафону, передають Патріоти України. "Напевно, що все-таки повністю не вдається те, що...
Вимога проведення виборів в Україні більше не фігурує в обговореннях США щодо можливої "мирної угоди" між країною-агресором Росією з Україною. Про це повідомляє журналіст "Радіо Свобода" Рікард Йозвяк із посиланням на європейських дипломатів, передають...