
У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
З початку року Україна уразила 160 об'єктів нафтовидобутку та нафтопереробки на території Росії. Лише за вересень та жовтень таких об'єктів було уражено 20, повідомив керівник СБУ Василь Малюк на брифінгу у п’ятницю, 31 жовтня, передають Патріоти Украї...
Київ робить ставку на свою першу крилату ракету, виробником якої є молодий стартап Fire Point. Він "викликає стільки ж похвал, скільки і питань". Про це йдеться у матеріалі Le Figaro від 31 жовтня, передають Патріоти України. . "Геніальна і майстерно ...