У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
Українські військові помстилися окупантам, які дроном "Молнія" вбили однорічну дитину у селі Правдине Херсонської області. Про це повідомив Генеральний штаб ЗСУ, передають Патріоти України. Зазначається, що 9 липня внаслідок удару російського БпЛА "Мол...
В мережі з’явилося відео, де канцлер Німеччини Фрідріх Мерц нібито застрелив білу ведмедицю, її дитинчат і тюленя під час полювання в Канаді, повідомляють Патріоти України. Як встановило Deutsche Welle за результатами фактчекінгу, це — чергова дезінфор...