У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.
Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".
Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.
За три літні місяці 2025 року Сили спеціальних операцій Збройних сил України уразили три аеродроми на території Росії. Про це командування ССО повідомляє у Фейсбуці, передають Патріоти України. "Асиметричність дій, багаторівневі операції, нестандартні ...
Президент Фінляндії Александр Стубб пропонує план для мирного врегулювання в Україні, який поділений на два етапи. Про це він розповів в ексклюзивному інтерв'ю ведучій "1+1" Наталії Мосейчук. За словами фінського президента, перший етап, про який він г...