Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

"Йдуть жорстокі бої": У ЗСУ розповіли, чи захопили росіяни Варварівку

середа, 17 грудень 2025, 7:40

Російські війська не окупували населений пункт Варварівка на Гуляйпільському напрямку, там і на його околицях тривають жорсткі бойові зіткнення. Про це в коментарі Укрінформу заявив речник Сил оборони Півдня Владислав Волошин, передають Патріоти Україн...

"Надмірне навантаження": Росіяни знайшли тактику обстрілів, яка несе реальні проблеми Україні, - аналітик

середа, 17 грудень 2025, 7:04

Російські удари по Одесі 13 грудня показують, що Москва використовує перевірену тактику масованих обстрілів, яка може створювати серйозні проблеми для системи протиповітряної оборони України і навряд чи вона буде відкинута найближчим часом. Таку думку ...