Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

"Для вас приготували добрий обід": Трамп під час зустрічі із Зеленським запропонував пресі "посидіти на вулиці і перекусити"

неділя, 28 грудень 2025, 22:15

Журналіст Аарон Рупар повідомив, що після публічної частини зустрічі Дональд Трамп у непрямій формі попросив представників медіа залишити приміщення, щоб продовжити переговори із Зеленським за зачиненими дверима, передають Патріоти України. Звертаючись...

На переговорах з Трампом присутній міністр економіки України: Що це може означати

неділя, 28 грудень 2025, 21:41

У Флориді, США відбулася зустріч Володимира Зеленського та Дональда Трампа. З боку української делегації в перемовинах бере участь і міністр економіки, довкілля та сільського господарства Олексій Соболев. Про його роль на зустрічі розповідає NYT, перед...