Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

Путін розігрує карту: Кремль поширює хибний наратив про неминучу поразку України, намагаючись переконати Захід капітулювати, - ISW

понеділок, 1 грудень 2025, 23:48

кремль продовжує поширювати хибний наратив про те, що лінія фронту та політична стабільність України знаходяться на межі колапсу, намагаючись переконати Захід капітулювати перед російськими вимогами, які рф не може забезпечити військовим шляхом. Про це...

Щоб були готові воювати за Путіна? КНДР вводить обов’язкове вивчення російської мови у частині шкіл з 4 класу, - Politico.

понеділок, 1 грудень 2025, 23:21

Північна Корея запровадила російську мову як обов'язковий предмет у школах, починаючи з 4-го класу. Про це повідомило Politico, передають Патріоти України. Видання процитувало російського міністра Олександра Козлова, який на засіданні міжурядової коміс...