Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

"Якщо ви чекаєте більшого від США - це ваші ілюзії. Америка нікому нічого не обіцяла", - експерт

п’ятниця, 26 грудень 2025, 16:58

"Діалектичний метод щодо термінів завершення війни.Головна ознака визначення фіналу війни – це формування повоєнних контурів світу. Якщо сторони визначають ці контури - вони вже не планують воювати. Або поки не планують. Мир стоїть до раті, а рать - до...

Мирний план Трампа прогресує: Україна та США узгодили гарантії безпеки за активної участі Європи - ЗМІ

п’ятниця, 26 грудень 2025, 16:31

Незабаром очікується зустріч на вищому рівні лідерів США та України. Сполучені Штати та Україна за результатами кількох минулих зустрічей узгодили переважну більшість пунктів майбутньої мирної угоди, зокрема гарантії безпеки з боку Вашингтона та Європи...