Пропагандисти Кремля намагалася "очорнити" Україну за допомогою... суші

У Росії використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже неактуальна. Про це йдеться у повідомленні Центру протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України.

Зазначається, що 10 серпня у декількох російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: "Давайте змінимо тему - давайте поговоримо про смачні суші".

Центр протидії дезінформації спільно із посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії "Sushinomidori" для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.

"Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті: https://www.sushinomidori.co.jp, де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії", - зазначають у ЦПД.

Підозрюють генерала: У Росії шукають 1,5 млн комплектів зниклої військової форми

понеділок, 3 жовтень 2022, 0:33

На складах пунктів прийому особового складу Збройних сил РФ кудись зникли 1,5 млн комплектів військової форми. Про це повідомив депутат Держдуми від Забайкалля Андрій Гурулєв, передають Патріоти України. "У нас сьогодні проблеми то з формою, то ще з чи...

У ЗСУ офіційно підтвердили звільнення села Торське Донецької області

понеділок, 3 жовтень 2022, 0:29

Спікер Східного угруповання ЗСУ Сергій Череватий підтвердив визволення села Торське Донецької області, передають Патріоти України. "Наші військові взяли село Торське, розташоване на шляху до Кремінної, вражають вогнем артилерії підрозділи супротивника,...