
За різними оцінками, через це перейти до іноземних авіакомпаній не змогли від кількох десятків до кількох сотень пілотів. "Про те, що Росавіація в ході стандартної процедури перевірки на прохання майбутнього роботодавця не дає дані про дату видачі пілотського посвідчення та його актуальність, повідомили п'ять джерел у галузі. Як розповів один із них, відмову регулятор у низці випадків пояснив іноземним колегам "неможливістю розкрити персональні дані", а в решті не давав відповіді", - йдеться у статті.
За словами співрозмовників, більшість намагалися працевлаштуватися в країни Південно-Східної Азії (В'єтнам, Таїланд, Камбоджу та Малайзію) та Туреччину.
Президент профспілки льотного складу Росії Мирослав Бойчук стверджує, що з кінця лютого до середини червня іноземна авіавлада надіслала близько 600 запитів з проханням підтвердити інформацію, і російський регулятор це зробив. Але реально працевлаштувалися поки що близько сотні пілотів.
За словами учасників ринку, влада ускладнює працевлаштування пілотів через брак кадрів у галузі. Зокрема, Мінтранс РФ побоюється, що через відплив кадрів виникає ризик зірвати виконання доручення Путіна зберегти за підсумками року обсяг перевезень 100 млн пасажирів. При цьому в Росії з квітня прибутки пілотів скоротилися в середньому на 40%.
Український військовослужбовець Станіслав Бунятов із позивним “Осман” повідомляє про серйозні проблеми на Лиманському напрямку через активність ворожих пілотів FPV-дронів. Про це військовий написав у своєму блозі, передають Патріоти України. За його сл...
Сили оборони України стримують наступ ворога на Куп'янському напрямку. Ситуація на фронті складна, але герої України не дають прорватись окупантам РФ до центра міста. Про це в етері телемарафону заявив начальник управління комунікації Угруповання об'єд...