За різними оцінками, через це перейти до іноземних авіакомпаній не змогли від кількох десятків до кількох сотень пілотів. "Про те, що Росавіація в ході стандартної процедури перевірки на прохання майбутнього роботодавця не дає дані про дату видачі пілотського посвідчення та його актуальність, повідомили п'ять джерел у галузі. Як розповів один із них, відмову регулятор у низці випадків пояснив іноземним колегам "неможливістю розкрити персональні дані", а в решті не давав відповіді", - йдеться у статті.
За словами співрозмовників, більшість намагалися працевлаштуватися в країни Південно-Східної Азії (В'єтнам, Таїланд, Камбоджу та Малайзію) та Туреччину.
Президент профспілки льотного складу Росії Мирослав Бойчук стверджує, що з кінця лютого до середини червня іноземна авіавлада надіслала близько 600 запитів з проханням підтвердити інформацію, і російський регулятор це зробив. Але реально працевлаштувалися поки що близько сотні пілотів.
За словами учасників ринку, влада ускладнює працевлаштування пілотів через брак кадрів у галузі. Зокрема, Мінтранс РФ побоюється, що через відплив кадрів виникає ризик зірвати виконання доручення Путіна зберегти за підсумками року обсяг перевезень 100 млн пасажирів. При цьому в Росії з квітня прибутки пілотів скоротилися в середньому на 40%.
Українці відповіли на питання про свої плани на випадок загострення або затягування війни. Переважає готовність тим чи іншим чином долучатися до боротьби з російськими загарбниками, передають Патріоти України з посиланням на дані опитування фонду "Демо...
Самопроголошений президент Білорусі Олександр Лукашенко заявив, що ризик військових інцидентів на білорусько-українському кордоні досить високий. Про це він висловився під час засідання Всебілоруських народних зборів 25 квітня, передають Патріоти Украї...