Угорщина готова обговорювати з Україною втілення закон про освіту у його нинішній формі, щоб він відповідав інтересам угорської меншини. Про це заявив глава МЗС України Дмитро Кулеба в інтерв'ю угорському виданню HVG, переклад якого наводить посольство України в Угорщині, зазначають Патріоти України.
Кулеба нагадав, що Україна передала Закон про освіту Венеціанській комісії, і після отримання рекомендацій, були виконані надані рекомендації. Зокрема, продовжений перехідний період до 2023 року, і цим виграний час для того, щоб знайти рішення яке задовольняло б обидві сторони.
"Згідно з моєю оцінкою, Угорщина зараз вже приймає закон у його нинішній формі і готова обговорити з Україною, як ці норми можна втілити в життя таким чином, щоб це відповідало інтересам угорської меншини", - сказав Кулеба.
За його словами, для цього було домовлено створити робочу групу з освіти, в якій експерти компетентних міністерств двох країн зможуть продовжити діалог, і два міністерства закордонних справ також будуть представлені.
"Я хотів би чітко зазначити, що ніщо не загрожує ідентичності угорської меншини та її правам на використання мови", - наголосив міністр.
Зазначимо, зо створення робочої групи з освіти було однією з умов для підготовки зустрічі президента України Володимира Зеленського та прем'єра Угорщини Віктора Орбана.
У січні глава МЗС України на зустрічі зі своїм угорським колегою Петером Сійярто зазначив, що предметом дискусій з Угорщиною не може бути зміна будь-яких законів, і йдеться саме про імплементацію закону про освіту.
Українські військові помстилися окупантам, які дроном "Молнія" вбили однорічну дитину у селі Правдине Херсонської області. Про це повідомив Генеральний штаб ЗСУ, передають Патріоти України. Зазначається, що 9 липня внаслідок удару російського БпЛА "Мол...
В мережі з’явилося відео, де канцлер Німеччини Фрідріх Мерц нібито застрелив білу ведмедицю, її дитинчат і тюленя під час полювання в Канаді, повідомляють Патріоти України. Як встановило Deutsche Welle за результатами фактчекінгу, це — чергова дезінфор...