
У Росії перестав літати кожен другий літак Airbus A320/A321neo : із 66, що знаходяться в розпорядженні російських авіакомпаній, у повітря більше не піднімаються 34, передають Патріоти України з посиланням на російський "Комерсант".
Найбільш складна ситуація склалася у найбільшої приватної авіакомпанії Росії - S7. У неї не здійснюють польоти 31 з 39 літаків A320/A321neo віком від трьох до семи років. У "Аерофлоту" з дев'яти таких повітряних суден на обслуговуванні перебувають два.
Як пише видання, призупинення польотів сталося через складнощі з обслуговуванням американських двигунів Pratt & Whitney (P&W) та французьких Leap.
При цьому, близько половини лайнерів, що простоюють, можуть вже не повернутися до польотів. Так, ресурси двигунів більш ніж 20 лайнерів у парку S7 фактично вичерпані.
Крім того, P&W минулого року відкликав свої двигуни, через що авіакомпаніям довелося скорочувати рейси, а цього літа Airbus урізала плани поставок нових літаків через брак двигунів від цієї компанії та Leap.
Ситуація з французьким виробником вважається "менш критичною": його двигуни вимагають ремонту в середньому кожні 2–2,5 роки, тоді як у P&W — кожні півтора роки.
Джерела видання прогнозують, що без ремонту в Росії літаки A320/A321neo почнуть масово вибувати з експлуатації з 2026 року.
Сьогодні в суботу, 6 грудня, Молдова звернулася до Румунії з проханням терміново допомогти їй з електроенергією. У країні виникла аварійна ситуація після нічних ударів РФ по енергоінфраструктурі України. Про це повідомляють Патріоти України з посилання...
Конфіскацію заморожених на Заході активів країна-агресор Росія може сприйняти як привід для нових атак. Про це заступник глави Ради безпеки Дмитро Медведєв написав у Telegram, передають Патріоти України. "Якщо очманілий Євросоюз спробує все-таки вкраст...