Після того, як російським суднам заборонили заходити у порти Євросоюзу, російські танкери все одно експортують нафтопродукти у Європу, перевантажуючи їх на судна під прапорами країн ЄС. Про це йдеться у розслідуванні проекту Радіо Свобода "Схеми", журналісти якого проаналізували маршрути російських наливних суден у Чорному морі за допомогою систем моніторингу суден Marine Traffic та Equasis, передають Патріоти України.
Згідно з інформацією журналістів, перевантаження відбувається у Чорному морі поблизу Румунії. Виявлено, зокрема, дві налагоджені схеми. Перша полягає в тому, що наповнені російські танкери виходять з російських портів, зупиняються у Чорному морі поблизу Румунії, а там відбувається перевантаження на судна під прапорами країн ЄС, які доставляють нафтопродукцію у порти інших країн, включно з країнами Євросоюзу.
У другій схемі задіяний танкер-накопичувач з великою місткістю New Legend під прапором Ліберії. Він п’ятий місяць непорушно стоїть у морі біля Констанци (Румунія). Російські танкери регулярно наповнюють його з червня. А New Legend своєю чергою перевантажує нафту чи нафтопродукти на інше судно. І вже це судно або заходить в європейський порт і розвантажується, або продовжує "естафету", і в порт країни ЄС заходить аж четверте судно у цьому ланцюжку.
Журналісти стверджують, що російські танкери, задіяні у схемах, компанії – Volga Shipping (або російською – "Волжскоє пароходство") бізнесмена Володимира Лісіна. Він очолив рейтинг найбагатших людей Росії за версією російського Forbes у 2022 році.
Вірменія відпустила на волю затриманого раніше на запит країни-агресора Росії громадянина Грузії Георгія Кінояна, який у складі "Грузинського легіону" ЗСУ захищав Україну від російських окупантів. Про це 9 вересня повідомляє "Эхо Кавказа" з посиланням ...
У Бельгії затримали трьох осіб, які планували напад на політиків. У результаті операції в Антверпені затримано трьох осіб, підозрюваних у підготовці джихадистського теракту. Про це із посиланням на бельгійські ЗМІ повідомляє «Радіо Свобода», передають ...