Після того, як російським суднам заборонили заходити у порти Євросоюзу, російські танкери все одно експортують нафтопродукти у Європу, перевантажуючи їх на судна під прапорами країн ЄС. Про це йдеться у розслідуванні проекту Радіо Свобода "Схеми", журналісти якого проаналізували маршрути російських наливних суден у Чорному морі за допомогою систем моніторингу суден Marine Traffic та Equasis, передають Патріоти України.
Згідно з інформацією журналістів, перевантаження відбувається у Чорному морі поблизу Румунії. Виявлено, зокрема, дві налагоджені схеми. Перша полягає в тому, що наповнені російські танкери виходять з російських портів, зупиняються у Чорному морі поблизу Румунії, а там відбувається перевантаження на судна під прапорами країн ЄС, які доставляють нафтопродукцію у порти інших країн, включно з країнами Євросоюзу.
У другій схемі задіяний танкер-накопичувач з великою місткістю New Legend під прапором Ліберії. Він п’ятий місяць непорушно стоїть у морі біля Констанци (Румунія). Російські танкери регулярно наповнюють його з червня. А New Legend своєю чергою перевантажує нафту чи нафтопродукти на інше судно. І вже це судно або заходить в європейський порт і розвантажується, або продовжує "естафету", і в порт країни ЄС заходить аж четверте судно у цьому ланцюжку.
Журналісти стверджують, що російські танкери, задіяні у схемах, компанії – Volga Shipping (або російською – "Волжскоє пароходство") бізнесмена Володимира Лісіна. Він очолив рейтинг найбагатших людей Росії за версією російського Forbes у 2022 році.
24 лютого Президент США Дональд Трамп під час зустрічі з президентом Франції Емманюелем Макроном у Білому домі заявив, що готовий "цього або наступного тижня" зустрітись у Білому домі з Володимиром Зеленським для підписання угоди про використання корис...
Локалізація виробництва бронемашин Roshel в Україні посилить обороноздатність та відкриє нові можливості для українських виробників. Акціонерне товариство "Українська оборонна промисловість" уклало угоду з канадською компанією Roshel для локалізації ви...