Французька група Danone після майже 8 місяців повномасштабної війни Росії проти України заявила про плани продати свій бізнес у РФ. Від березня компанія відмовлялася йти з російського ринку, виправдовуючи це рішення "забезпеченням базових потреб місцевого населення", передають Патріоти України.
"Danone сьогодні (14 жовтня – ред.) оголошує про рішення ініціювати процес передачі фактичного контролю свого бізнесу за молочною та рослинною продукцією в Росії", – йдеться в повідомленні.
Компанія вважає таке рішення "найкращим варіантом для забезпечення довгострокової безперервності місцевого бізнесу для своїх співробітників, споживачів і партнерів". При цьому у Danone і словом не обмовились про повномасштабну війну Росії проти України.
Власні втрати від такого рішення Danone попередньо оцінив у 1 млрд євро. За перші дев'ять місяців 2022 року на бізнес у Росії припадало близько 5% чистих продажів компанії.
Слід зазначити, що компанія Danone працювала у РФ протягом 30 років. Окрім однойменного бренду, компанії також належать торгові марки "Простоквашино", "Активиа", Actimel, "Растишка", "Тема", Danissimo та інші.
Союзники Сполучених Штатів, які регулярно обмінюються розвідданими з Америкою, шукають способи захисту секретної інформації від схильної до витоків адміністрації Дональда Трампа. Проте їхні можливості в цьому обмежені, передають Патріоти України. "Не м...
Американська й російська делегації знову зустрінуться у столиці Саудівської Аравії Ер-Ріяді 25 лютого. Про це написав Euronews із посиланням на заяву президента США Дональда Трампа в мережі C-Span, передають Патріоти України. За даними ЗМІ, попередня з...