Французька група Danone після майже 8 місяців повномасштабної війни Росії проти України заявила про плани продати свій бізнес у РФ. Від березня компанія відмовлялася йти з російського ринку, виправдовуючи це рішення "забезпеченням базових потреб місцевого населення", передають Патріоти України.
"Danone сьогодні (14 жовтня – ред.) оголошує про рішення ініціювати процес передачі фактичного контролю свого бізнесу за молочною та рослинною продукцією в Росії", – йдеться в повідомленні.
Компанія вважає таке рішення "найкращим варіантом для забезпечення довгострокової безперервності місцевого бізнесу для своїх співробітників, споживачів і партнерів". При цьому у Danone і словом не обмовились про повномасштабну війну Росії проти України.
Власні втрати від такого рішення Danone попередньо оцінив у 1 млрд євро. За перші дев'ять місяців 2022 року на бізнес у Росії припадало близько 5% чистих продажів компанії.
Слід зазначити, що компанія Danone працювала у РФ протягом 30 років. Окрім однойменного бренду, компанії також належать торгові марки "Простоквашино", "Активиа", Actimel, "Растишка", "Тема", Danissimo та інші.
Україна вперше, можливо, з часів Кримської війни XIX століття змінила ситуацію і розклад у Чорному морі. Про це в етері "Еспресо" розповів військовий експерт, директор New Geopolitics Research Network, заступник директора Центру дослідження армії, конв...
Офіцер ЗСУ, підполковник Сергій Цехоцький сказав в етері телеканалу "Еспресо", що на Покровському напрямку ЗСУ щоденно знищують понад 400 окупантів, передають Патріоти України. "Просування ворога майже відсутнє, хоча окупанти намагаються здійснювати ок...