Французька група Danone після майже 8 місяців повномасштабної війни Росії проти України заявила про плани продати свій бізнес у РФ. Від березня компанія відмовлялася йти з російського ринку, виправдовуючи це рішення "забезпеченням базових потреб місцевого населення", передають Патріоти України.
"Danone сьогодні (14 жовтня – ред.) оголошує про рішення ініціювати процес передачі фактичного контролю свого бізнесу за молочною та рослинною продукцією в Росії", – йдеться в повідомленні.
Компанія вважає таке рішення "найкращим варіантом для забезпечення довгострокової безперервності місцевого бізнесу для своїх співробітників, споживачів і партнерів". При цьому у Danone і словом не обмовились про повномасштабну війну Росії проти України.
Власні втрати від такого рішення Danone попередньо оцінив у 1 млрд євро. За перші дев'ять місяців 2022 року на бізнес у Росії припадало близько 5% чистих продажів компанії.
Слід зазначити, що компанія Danone працювала у РФ протягом 30 років. Окрім однойменного бренду, компанії також належать торгові марки "Простоквашино", "Активиа", Actimel, "Растишка", "Тема", Danissimo та інші.
Із нагоди Дня Конституції України фахівці Головного управління розвідки Міністерства оборони України провели інформаційно-психологічну акцію на тимчасово окупованій території Донецької області: психологічну складову забезпечував страшний звук важких др...
Колишній тележурналіст, а нині військовослужбовець 122-ї окремої бригади територіальної оборони Мирослав Откович поцікавився у мера Одеси Геннадія Труханова, чому у місті досі стоїть пам’ятник російському поету Олександру Пушкіну. У відповідь мер запит...