Французька група Danone після майже 8 місяців повномасштабної війни Росії проти України заявила про плани продати свій бізнес у РФ. Від березня компанія відмовлялася йти з російського ринку, виправдовуючи це рішення "забезпеченням базових потреб місцевого населення", передають Патріоти України.
"Danone сьогодні (14 жовтня – ред.) оголошує про рішення ініціювати процес передачі фактичного контролю свого бізнесу за молочною та рослинною продукцією в Росії", – йдеться в повідомленні.
Компанія вважає таке рішення "найкращим варіантом для забезпечення довгострокової безперервності місцевого бізнесу для своїх співробітників, споживачів і партнерів". При цьому у Danone і словом не обмовились про повномасштабну війну Росії проти України.
Власні втрати від такого рішення Danone попередньо оцінив у 1 млрд євро. За перші дев'ять місяців 2022 року на бізнес у Росії припадало близько 5% чистих продажів компанії.
Слід зазначити, що компанія Danone працювала у РФ протягом 30 років. Окрім однойменного бренду, компанії також належать торгові марки "Простоквашино", "Активиа", Actimel, "Растишка", "Тема", Danissimo та інші.
Заступник командира 3-ї ОШБр Максим Жорін відреагував на заяву російського диктатора Володимира Путіна про роботу над створенням "буферної зони безпеки" вздовж кордону з Україною. Про це Максим Жорін пише у своєму telegram-каналі, передають Патріоти Ук...
Росія після завершення обміну полоненими у форматі "1000 на 1000" збирається передати Україні проєкт документа про врегулювання війни. Про це заявив керівник МЗС РФ Сергій Лавров, передають Патріоти України з посиланням на пропагандистські росЗМІ. "Рос...