Знищення злітних смуг РФ є менш ефективним, аніж самих літаків. Річ у тім, що окупанти не можуть самі виготовляти важкі бомбардувальники. Про це в ефірі "Київ24" сказав авіаційний експерт Богдан Долінце, передають Патріоти України.
За словами експерта, військові аеродроми РФ - це достатньо живуча інфраструктура. Річ у тім, що вони побудовані таким чином, що навіть після ураження якихось критичних об'єктів є можливість за декілька днів-тижнів або відновити їхню роботу, або розгорнути так звані мобільні комплекси, які дозволяють компенсувати втрачену інфраструктуру.
Навіть після знищення системи зльоту-посадки приїжджає декілька фургонів з відповідним обладнанням, пояснює він, що може далі забезпечити зліт та виліт літаків. Не є проблемою і пошкодження підстанції, яка живить аеродромне освітлення.
"Вони можуть мати точки для підключення наземних мобільних систем. Тобто під'їжджає генератор, включається, він протягом певного часу, звісно, не на 100% потужності, але при певній потужності може забезпечити роботу далі цього аеродрому", – говорить Долінце.
Саме тому більш ефективним є знищення самих літаків. Наразі росіяни не можуть самі будувати їх, та й ремонт є ускладненим.
"Навіть пошкоджений літак, як правило, виведений від кількох місяців, це при легких пошкодженнях, до кількох років, при більш серйозних пошкодженнях. У разі складних пошкоджень цей літак дешевше списати, ніж ремонтувати", – зазначив експерт.
Щобільше, виробничих потужностей робити важкі бомбардувальники на сьогодні РФ не має. "Тобто у разі знищення більшої частини літаків російська авіація залишиться фактично без стратегічної авіації", – зауважив
Президент США Дональд Трамп заявив, що Україні буде дуже складно повернути території, втрачені за 11 років війни з Росією, зокрема Крим. Про це він сказав під час розмови з журналістами, передають Патріоти України. У відповідь на запитання, чи досі вва...
Як повідомив Генштаб ЗСУ, загальні бойові втрати РФ з 24.02.22 по 26.04.25 орієнтовно склали: