На політичну рекламу у Facebook протягом вересня в Україні витратили понад $1 мільйон, передають Патріоти України.
Загалом витрати на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті соцмережі 2020 року перевищили $2,56 мільйона, повідомляє громадський рух "Чесно".
За 25 днів вересня витрати на соцмережі зросли удвічі у порівнянні з серпнем. Цього місяця на рекламу найбільше витрачали партійні сторінки та особисті сторінки політиків. На них припадає близько 75% усіх витрат у вересні.
На рекламу в соцмережі у вересні найбільше витрачали партії "За майбутнє" та її представники – понад $203 тисячі. Левова частка витрат політсили припадає на рекламу з партійної сторінки та сторінок Ігоря Палиці й Олександра Шевченка. "За майбутнє" перевершила сукупні витрати інших лідерів рейтингу – "Слуги народу" та "Нашого краю", які у вересні за рекламу в соцмережах заплатили $137 і $64 тис. відповідно.
"Європейська солідарність" витратила на соцмереж $46 тисяч, ОПзЖ — $39 тисяч, "Перемога Пальчевського" — $38 тисяч, "Пропозиція" — $35 тисяч і "Батьківщина" — $25 тисяч.
Громадянський рух "Чесно" звернув увагу, що партії вибирають різні стратегії поширення реклами. Якщо одні просувають такий контент через офіційні партійні сторінки й особисті сторінки своїх представників, то інші створюють складні мережі сторінок, котрі прямого зв'язку з партією чи кандидатом не мають.
Країна-агресор Росія уникає зустрічі з Україною на рівні лідерів щодо війни, хоча обіцяли це раніше. Про це у зверненні за підсумками 27 серпня заявив президент України Володимир Зеленський, стенограму опублікувала його пресслужба, передають Патріоти У...
Президент Володимир Зеленський підписав указ про призначення колишньої віцепремʼєрки з євроінтеграції Ольги Стефанішиної новим послом України в США. Про це він сказав у вечірньому відеозверненні, передають Патріоти України. "Щойно говорив з Ольгою Стеф...