На політичну рекламу у Facebook протягом вересня в Україні витратили понад $1 мільйон, передають Патріоти України.
Загалом витрати на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті соцмережі 2020 року перевищили $2,56 мільйона, повідомляє громадський рух "Чесно".
За 25 днів вересня витрати на соцмережі зросли удвічі у порівнянні з серпнем. Цього місяця на рекламу найбільше витрачали партійні сторінки та особисті сторінки політиків. На них припадає близько 75% усіх витрат у вересні.
На рекламу в соцмережі у вересні найбільше витрачали партії "За майбутнє" та її представники – понад $203 тисячі. Левова частка витрат політсили припадає на рекламу з партійної сторінки та сторінок Ігоря Палиці й Олександра Шевченка. "За майбутнє" перевершила сукупні витрати інших лідерів рейтингу – "Слуги народу" та "Нашого краю", які у вересні за рекламу в соцмережах заплатили $137 і $64 тис. відповідно.
"Європейська солідарність" витратила на соцмереж $46 тисяч, ОПзЖ — $39 тисяч, "Перемога Пальчевського" — $38 тисяч, "Пропозиція" — $35 тисяч і "Батьківщина" — $25 тисяч.
Громадянський рух "Чесно" звернув увагу, що партії вибирають різні стратегії поширення реклами. Якщо одні просувають такий контент через офіційні партійні сторінки й особисті сторінки своїх представників, то інші створюють складні мережі сторінок, котрі прямого зв'язку з партією чи кандидатом не мають.
Демократи в Палаті представників у п’ятницю, 12 грудня, оприлюднили 19 фотографій зі спадщини сексзлочинця Джеффрі Епштейна, на яких фігурують Дональд Трамп, Білл Клінтон та колишній британський принц Ендрю. Про це пише низка ЗМІ, зокрема ВВС та АР, з...
Ці різдвяні свята можуть виявитися вирішальним моментом для Європи. Вони можуть стати початком миру в Україні та певної стабільності на всьому континенті. Але вони можуть також стати точкою, в якій будь-яка надія на мир на Донбасі зникне, наблизивши Єв...