Китай почав грабувати британські військові кораблі, які затонули під час Другої світової війни у Південно-Східній Азії. У Лондоні це назвали актом вандалізму, повідомляють Патріоти України із посиланням на Військово-морський інститут США (USNI).
Нещодавно приватне китайське судно Chuan Hong 68 використовувало великий днопоглиблювальний кран для збору металобрухту з уламків лінкора HMS Prince Of Wales і лінійного крейсера HMS Repulse, які були потоплені японськими бомбардувальниками 10 грудня 1941 року недалеко від східного узбережжя сучасної Малайзії.
Сукупно на обох кораблях загинуло 840 британських моряків. У 2002 році британський уряд оголосив уламки кораблів офіційним військовим похованням, що в цілому є загальноприйнятою міжнародною практикою для загиблих кораблів.
Як повідомляє USNI, китайців цікавить "високоякісна сталь", з якої свого часу були виготовлені затонулі кораблі. Цінність цього металу полягає в тому, що він виплавлений і потім опинився надійно захованим під водою ще до епохи ядерної зброї і її численних випробувань. Така "чиста" нерадіоактивна сталь особливо цінується у виробництві деякого наукового та медичного обладнання.
В USNI зазначають, що за останні роки китайські комерсанти подібним чином розграбували і остаточно знищили десятки затонулих кораблів.
В Національний музей ВМС Великобританії закликали уряд виробити національну програму із захисту затонулих британських кораблів від подібного розграбування по всьому світу. "Ми засмучені і стурбовані очевидним вандалізмом з метою отримання особистої вигоди кораблів HMS Prince Of Wales і HMS Repulse. Вони позначені як військові могили. Ми засмучені втратою військово-морської спадщини і тим впливом, який це робить для розуміння історії нашого Королівського флоту", - заявили там.
Агресорка Російська Федерація може не чекати чотири-п’ять років, щоб здійснити військовий напад на західні країни, скориставшись їхньою неготовністю. Про це на конференції у Берліні заявив депутат Бундестагу від Християнсько-демократичного союзу Норбер...
Фінляндія готується перейти на залізничну колію західноєвропейського стандарту - 1435 мм, заявила у вівторок, 13 травня, міністерка транспорту та зв’язку Фінляндії Лулу Ранне під час пресконференції за підсумками неформальної зустрічі міністрів транспо...