
Підкреслюється, що спецмито на дизельне паливо, яке поставляється трубопровідним транспортом, буде складати 3,75% з 1 серпня 2019 року та 4% з 1 жовтня 2019 року.
Спецмито на поставки скрапленого газу складатиме 1,75% з 1 серпня та 3% з 1 жовтня. "Відповідне мито зніме понадринкову маржу трейдера-імпортера, яка виникала по причині логістики (дизельпровід) та інших факторів. Якщо типова ринкова маржа у крупному гурті складає 10-12 дол./т, то на поставках трубопровідним транспортом така маржа складала 35-40 дол/т.
Таким чином, маржа трейдера буде приведена до звичайних ринкових рівнів і відповідне рішення ніяк не вплине на роздрібні ціни на АЗС. Всі трейдери будуть у рівних умовах.
Підвищувати ціни у одного окремого імпортера можливості не буде, бо відразу буде іти конкурентне заміщення ресурсу із альтернативних джерел: Білорусь, країни ЄС (Литва, Польща), поставки морем тощо", - написав Герус. За його словами, український бюджет додатково отримає біля 2 млрд грн у рік.
Активна співпраця Миколи Яновича з державою-агресором, особливо з 2022 року, не осталась непоміченою судовою владою України. Сидів би собі, десь у Відні, може і минулося до кращих часів, коли б у Феміди дійшли справи про його "подвигів до 2014 року. У ...
Для України існує «вікно можливостей» у два або два з половиною роки, щоб вжити необхідних заходів для вступу в Євросоюз. Посолка ЄС в Україні Катаріна Матернова в рамках YouTube-проєкту ОПОРИ Сила вибору розповіла, що 4 листопада було опубліковано зві...