У Тегерані все знали від самого початку: Пілот іранського літака бачив, як борт МАУ збила ракета

Іранські авіаслужби намагалися приховувати справжню причину авіакатастрофи українського літака.

Пілот літака іранської компанії «Асеман Ейрлайнз» бачив, як 8 січня в Тегерані авіалайнер «Міжнародних авіаліній України» збила ракета. Про це інформує ТСН, публікуючи розшифровку запису переговорів диспетчерської аеропорту Тегерана, передають Патріоти України.

Зазначається, що цей запис свідчить про те, що іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи українського літака, але й доводить, що іранці бачили ракету з моменту пуску і до того, як вона потрапила в український літак. Борт «Міжнародних Авіаліній України» злетів о 6:20 8 січня. Водночас сідав іранський борт компанії «Асеман Ейрлайнз», рейс Шираз-Тегеран, номер 3768. Приблизно за три хвилини пілот-іранець побачив ракету.

Повна розшифровка розмови:

Диспетчер: - Доброго ранку, «Українські Міжнародні Авіалінії» 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.

Диспетчер: - Після 6000 футів напрямок на Парок.

Пілот EP3768: - Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Диспетчер: - Доброго ранку, 3768.

Диспетчер: - «Асеман» 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень 110.

Пілот EP3768: - Борт 3768, на зв’язку. Пілот EP3768: - Заходимо на посадку з півночі, 3768. Пілот EP3768: - Ні, сер? Пілот EP3768: - Зона 320, для прольоту активна?

Диспетчер: - GPS (нерозбірливо).

Пілот EP3768: - За маршрутом спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?

Диспетчер: - Зона 320? На відстані скількох миль? Де?

Пілот EP3768: - Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.

Диспетчер: - Скільки миль? Де?

Пілот EP3768: - Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.

Диспетчер: - Нічого про це нас не інформували.

Диспетчер: - Як виглядає? На що схоже це світло?

Пілот EP3768: - Це точно світло від ракети.

Диспетчер: - Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?

Пілот EP3768: - Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.

Диспетчер: - Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.

Пілот EP3768: - Добре. Стаю на курс посадки.

Диспетчер: - «Українські Міжнародні Авіалінії» 752, прийом.

Диспетчер: - «Українські Міжнародні Авіалінії» 752, прийом!

Диспетчер: - «Українські Міжнародні Авіалінії» 752, як чутно?! (запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)

Диспетчер: - «Асеман» 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.

Диспетчер: - «Асеман» 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?

Пілот EP3768: - Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.

Диспетчер: - Ми точно не знаємо…

Пілот EP3768: - На нашому курсі все нормально?

Диспетчер: - Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.

Артема Ситника звільнено з посади заступника керівника АОЗ: Що сталось

четвер, 17 квітень 2025, 14:22

Директор Агенції оборонних закупівель Арсен Жумаділов звільнив екскерівника Національного антикорупційного бюро Артема Ситника з посади свого заступника. Про це повідомляє Центр протидії корупції з посиланням на відповідь АОЗ на запит ЦПК, передають Па...

"Щомісяця росіяни втрачають до 40 тис. особового складу": Експерт оцінив, чи здатна армія Путіна на великий наступ

четвер, 17 квітень 2025, 12:52

Майор запасу НГУ, ветеран російсько-української війни Олексій Гетьман вважає, що росіяни не мають достатньо сил та засобів для проведення великих наступальних операцій. Таку думку він висловив в етері "Еспресо", передають Патріоти України. "Звісно, що ...