На думку військового експерта Павла Лузіна, з яким поговорив американський журнал, головна проблема російської суднобудівної галузі полягає у відсутності відповідних двигунів. «Російська промисловість досі не може виробляти двигуни, досить потужні і ефективні для цих типів кораблів», - вважає фахівець.
Видання зазначає, що Росія не може купити необхідні силові агрегати у західних країн через санкції (як і українські, котрими забезпечувалися російські крейсера, вертольотоносці та єдиний авіаносець Москви, збудований у Миколаєві.-ПУ).
«Новий авіаносець, ймовірно, російська промисловість побудувати не в силах», - констатує журнал.
Таким чином Forbes прокоментував січневе повідомлення ТАРС, присвячене проектам Невського проектно-конструкторського бюро (ПКБ), зокрема універсального морському кораблю (УМК) «Варан», здатному вміщати 24 багатоцільових літака, шість вертольотів і до 20 безпілотних літальних апаратів. Видання відзначило, що у Росії немає коштів на реалізацію даного проекту, а також відповідних безпілотників.
«Невське [ПКБ] мріє вголос», - пише журнал.
У січні видання The Drive написало, що Росії слід відмовитися від свого єдиного авіаносця - «проклятого» «Адмірала Кузнєцова», зосередившись на будівництві пари нових універсальних десантних кораблів (УДК).
Російська армія перенесла зусилля з фронту вглиб України і продовжуватиме масовані ракетно-дронові удари в такому ж темпі. Найближчі місяці, ймовірно, РФ здатна наносити вогневі удари кожні 6-8 діб. Таку думку в коментарі сайту ТСН.ua висловив військов...
Через 3,5 роки після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну США та Європейський Союз продовжують імпортувати російську енергію та товари на мільярди доларів. До переліку входять скраплений природний газ, збагачений уран та інші ресурси, пе...