На думку військового експерта Павла Лузіна, з яким поговорив американський журнал, головна проблема російської суднобудівної галузі полягає у відсутності відповідних двигунів. «Російська промисловість досі не може виробляти двигуни, досить потужні і ефективні для цих типів кораблів», - вважає фахівець.
Видання зазначає, що Росія не може купити необхідні силові агрегати у західних країн через санкції (як і українські, котрими забезпечувалися російські крейсера, вертольотоносці та єдиний авіаносець Москви, збудований у Миколаєві.-ПУ).
«Новий авіаносець, ймовірно, російська промисловість побудувати не в силах», - констатує журнал.
Таким чином Forbes прокоментував січневе повідомлення ТАРС, присвячене проектам Невського проектно-конструкторського бюро (ПКБ), зокрема універсального морському кораблю (УМК) «Варан», здатному вміщати 24 багатоцільових літака, шість вертольотів і до 20 безпілотних літальних апаратів. Видання відзначило, що у Росії немає коштів на реалізацію даного проекту, а також відповідних безпілотників.
«Невське [ПКБ] мріє вголос», - пише журнал.
У січні видання The Drive написало, що Росії слід відмовитися від свого єдиного авіаносця - «проклятого» «Адмірала Кузнєцова», зосередившись на будівництві пари нових універсальних десантних кораблів (УДК).
Російське керівництво поставило своїм військовим завдання терміново захопити місто Покровськ через успішну контрнаступальну операцію України і великі втрати росіян в районі Добропілля Донецької області, заявив президент Володимир Зеленський, передають ...
Хоча вважається, що ракети FZ275 LGR, які випускає бельгійська компанія Thales, є повним аналогом американських ракет Hydra з системою наведення APKWS, це не так. По-перше, бельгійські ракети "трохи розумніші" за американські. Якщо додати, що вони ще й...