На думку військового експерта Павла Лузіна, з яким поговорив американський журнал, головна проблема російської суднобудівної галузі полягає у відсутності відповідних двигунів. «Російська промисловість досі не може виробляти двигуни, досить потужні і ефективні для цих типів кораблів», - вважає фахівець.
Видання зазначає, що Росія не може купити необхідні силові агрегати у західних країн через санкції (як і українські, котрими забезпечувалися російські крейсера, вертольотоносці та єдиний авіаносець Москви, збудований у Миколаєві.-ПУ).
«Новий авіаносець, ймовірно, російська промисловість побудувати не в силах», - констатує журнал.
Таким чином Forbes прокоментував січневе повідомлення ТАРС, присвячене проектам Невського проектно-конструкторського бюро (ПКБ), зокрема універсального морському кораблю (УМК) «Варан», здатному вміщати 24 багатоцільових літака, шість вертольотів і до 20 безпілотних літальних апаратів. Видання відзначило, що у Росії немає коштів на реалізацію даного проекту, а також відповідних безпілотників.
«Невське [ПКБ] мріє вголос», - пише журнал.
У січні видання The Drive написало, що Росії слід відмовитися від свого єдиного авіаносця - «проклятого» «Адмірала Кузнєцова», зосередившись на будівництві пари нових універсальних десантних кораблів (УДК).
Президент США Дональд Трамп долучиться до переговорів між Україною і Росією лише тоді, коли буде узгоджений текст домовленостей щодо перемир'я, який обидві сторони готові будуть підписати, хоч і з неохотою. Про це сказав в ефірі Вечір.LIVE політтехноло...
Готовність українців до перемовин не є тотожною готовності до капітуляції чи до неприйнятних поступок. Українці хочуть миру, але залишаються "червоні лінії", передають Патріоти України з посиланням на дані опитування КМІС. Респонденту зачитувався лише ...