У Росії почали реєструвати торгову марку "Дядя Ваня", якою намагатимуться замінити McDonald's. В країні-терористці продовжують показувати, що нові ідеї для них – за межею можливого. На реєстрацію логотипу "Дядя Ваня" подало заявку ТОВ "Русское Поле-Логистик". Водночас айдентика логотипу копіює зовнішній вигляд бренду McDonald's, інформують Патріоти України.
Торгову марку зобразили червоним, жовтим та білим кольорами. За реєстром федеральної служби по інтелектуальній власності Росії, заявку надіслали 12 березня, опублікували – 15 березня.
Заявник розташований у місті Люберці Московської області. Коди, за якими закріплена торгова марка, стосуються кафе, їдалень та барів зокрема.
За рішенням головнокомандувача Збройних сил України Олександра Сирського у військах розпочала роботу комплексна група Генерального штабу. Наразі вона здійснює перевірку ву 156 бригаді. Про це йдеться в повідомленні Генштабу, передають Патріоти України....
В кількох країнах ЄС московській гідрі вже навчились відсікати щупальці. Керівництво партії "Союз лівих сил" у Фінляндії зняло кандидатуру незалежного кандидата на муніципальних і регіональних виборах Ханну Тіайнена через його висловлювання про війну Р...