Занадто вигідний бізнес: Чому окупанти блокують відновлення роботи КПВВ на лінії зіткнення

Чиновники контролюють групу приватних перевізників, для яких діють «тимчасові дозволи» на пасажирські перевезення.

Причини, за якими представники «ЛНР» не підтвердили відкриття з 10 листопада КПВВ «Щастя» і «Золоте», можуть носити корупційний характер. Про це повідомляє «Східний варіант», передають Патріоти України.

Під керівництвом «Мінтранс» квазіреспублік сформована схема перевезень людей з ОРДЛО в Україну через територію РФ. Вона діє на благодатному грунті «боротьби з коронавірусом» і приносить організаторам до 40 млн рублів на місяць.
Чиновники контролюють групу приватних перевізників, для яких діють «тимчасові дозволи» на пасажирські перевезення. А «міністерство доходів і зборів» забезпечило для цих перевізників виділену смугу на пунктах пропуску в РФ. Закриті КПВВ підвищують попит на послуги перевізників і сприяють високими цінами на такі рейси. Наприклад, вартість поїздки Україна-Донецьк-Україна через Росію становить від 2 600.

Менше 1% території та десятки тисяч загиблих: Bild підрахував реальну "ціну успіхів" РФ у 2025 році

четвер, 25 грудень 2025, 19:29

Попри заяви Кремля про "впевнену перемогу" у війні проти України, реальні результати російського наступу у 2025 році виявилися мізерними. За рік російські війська захопили лише близько 4400 квадратних кілометрів української території, що становить менш...

"Він достатньо кваліфікований": Муженко заявив, що альтернативи Сирському на посаді головнокомандувача ЗСУ наразі немає

четвер, 25 грудень 2025, 19:15

Начальник Генерального штабу ЗСУ і головнокомандувач Збройних Сил України у 2014−2019 роках Віктор Муженко заявив, що наразі немає альтернативи Олександру Сирському на посаді головнокомандувача ЗСУ. Про це він сказав 24 грудня у своєму інтерв'ю Радіо С...