Вперше БМ-21УМ “Берест” було продемонстровано у 2018 році на Міжнародній спеціалізованій виставці “Зброя та безпека”.
Вітчизняний аналог отримав нове шасі КрАЗ-5401 замість Урал-375Д або Урал-4320. Завдяки цьому машина отримала більшу швидкість та запас ходу, а також кабіну на 5 осіб.
Було збільшено боєкомплект реактивних снарядів – до 50 штук, замість 40 штук на базовому шасі.
БМ-21УМ “Берест” отримав інтегровану систему обміну інформації на полі бою, завдяки чому обслуга РСЗВ у режимі реального часу отримує координати цілі, а завдяки навігаційній системі СН-4215 від ДП “Оризон-Навігація” пришвидшилась підготовка машини до стрільби.
Пускова установка на РСЗВ БМ-21УМ “Берест” повністю українського виробництва, у 2017-у році її демонстрували на виставці “Зброя та безпека”.
Окрім інформації, що РСЗВ БМ-21УМ “Берест” пройшов заводські випробування, також відомо, що у 2019-у році Державну підприємство “Шепетівський ремонтний завод” освоїв виробництво 122-мм напрямних для РСЗВ “Град”.
Технічні характеристики шасі:
Колісна формула: 4×4
Маса спорядженого автомобіля: 8200 кг
Повна маса: 17200 кг
Вантажопідйомність: 9000 кг
Двигун: дизельний з турбонаддувом, рядний
Потужність: від 300 к.с.
Коробка передач: механічна, дводіапазонна, дев’ятиступінчата
Зчеплення: сухе, однодискове
Шини: 445/65R22,5
Паливний бак: 2×165 літрів
Відео пусків:
Джерело: https://mil.in.ua/uk/news/berest-projshov-zavodski-vyprobuvannya/
У 2026 році в Україні планують понизити мобілізаційний вік до 23 років через нестачу піхоти на фронті. Командир батальйону безпілотних систем 29-ї ОЗРБ "ХАМ" розповів, що нинішні призвані мають низьку мотивацію та недостатню підготовку для ведення бойо...
Російська армія щомісяця втрачає на фронті орієнтовно 30 тисяч бійців. Майже стільки Росії вдавалося набирати до війська, це дозволяло військовому командуванню продовжувати тактику м’ясних штурмів. Однак ситуація наразі може змінитися. Про це в етері "...