
Одним з ключових факторів ризику хвороб серцево-судинної системи є підвищений кров’яний тиск. У даний час від цього захворювання страждає мільярд людей у світі. У ВООЗ гіпертонію називають однією з головних причин серцевих нападів та інсультів, передають Патріоти України.
Було встановлено, що підвищувати тиск можуть певні продукти. Одним з найбільш дивовижних відкриттів стало те, що негативно впливає на ці показники улюблена багатьма картопля. Вчені прийшли до висновку, що три способи її приготування порушують функціонування серцево-судинної системи.
Як пише Express з посиланням на результати дослідження, мова йде про печену і варену картоплю (в тому числі пюре), а також картоплю-фрі. За словами дослідників, найбільшому ризику піддаються жінки.
Крім того, вчені виявили зв’язок між частотою вживання картоплі і високим кров’яним тиском. В експерименті взяли участь 187 тис. осіб, яких розділили на дві групи. Добровольці з першої групи їли картоплю мінімум чотири рази на тиждень, а з другої – раз на місяць. В результаті з’ясувалося, що учасники з першої групи набагато частіше страждали від гіпертонії.
У російському Дагестані 9 червня на магістральному газопроводі Моздок-Казімагомед сталося щонайменше три вибухи, після чого виникла велика пожежа, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ. Інцидент стався на ділянці труби у промисловій зоні Ки...
За даними Національної поліції України, більшість розкритих терористичних актів в країні пов’язані з вербуванням виконавців через месенджер Telegram. Йдеться про близько 82% таких випадків, передають Патріоти України. Про це повідомив заступник начальн...