
Безсоння і проблеми зі сном призводять до серйозного фізичного і психічного виснаження. Але збільшення споживання фруктів і овочів може допомогти краще спати, особливо - молодим жінкам. Відповідне дослідження провели вчені Мічиганського університету, передають Патріоти України.
Так, люди, які споживали менше 5 фруктів і овочів в день, повідомили про високу поширеність симптомів хронічного безсоння. Причому більше третини розповіли про труднощі із засинанням або підтриманням сну, принаймні, три рази на тиждень протягом трьох місяців або довше.
Згідно з дослідженням, жінки, які змогли збільшити споживання фруктів і овочів на три або більше порції протягом трьох місяців, мали більше шансів поліпшити симптоми безсоння.
Крім того, серед фруктів і овочів, які сприяють сну, слід звернути увагу на:
Вони легко засвоюються, а ряд корисних речовин (від вітамінів до мелатоніну) роблять сон більш комфортним.
Науковці зробили незвичайне відкриття, яке дозволило зазирнути в кулінарні традиції людей, що жили понад три з половиною тисячі років тому. Найстаріший у світі сир виявили не в стародавньому сховищі чи посудині, а безпосередньо на муміях бронзової доби...
Деякі українські пенсіонери мають право на додаткову щомісячну виплату, про яку знають далеко не всі. Йдеться про надбавку для громадян зі статусом почесного донора. Ці кошти виплачуються окремо від основної пенсії, передають Патріоти України. Отримува...