Американські науковці виявили вірус дурості

За результатами експерименту з'ясувалося, що вірус впливає на когнітивні здібності людини і призводить до зниження інтелекту, причому іноді досить значного.

Американські дослідники з медичної школи Джона Хопкінса в Небрасці виявили унікальний вірус, який заражаючи організм людини, призводить до зниження інтелектуального рівня, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.

Вірус був випадково виявлений, коли вчені досліджували патогенну мікрофлору, що мешкає у верхніх дихальних шляхах.
"Деякі особливості геному вірусу, про який йде мова, трохи нагадують ДНК бактеріальних організмів, які паразитують на зелених водоростях", - заявили дослідники.
В експерименті взяли участь близько 100 осіб, у яких був виявлений цей вірус. За результатами комплексного тестування майже у половини з випробовуваних виявилося зниження активності мозку.

Хіти тижня. "Якщо він хоче бійки...": Ілон Маск відповів на погрозу Джонні Деппа відрізати йому геніталії