
Американські вчені з Вашингтонського університету в Сент-Луїсі назвали причину раку кишечника у жінок у віці до 50 років. Про це пише The Guardian. За інформацією фахівців, у жінок, які випивали більше половини літра солодких напоїв в день, виявляли рак в два рази частіше, ніж у тих, хто випивав менше, інформують Патріоти України.
В результаті жінкам рекомендовано утриматися від вживання таких напоїв.
Інші вчені вважають, що для підтвердження причини необхідні додаткові дослідження. Так, професор прикладної статистики Кевін МакКонвей пояснив, що дослідження засноване лише на шести випадках раку, виявлених в цій групі, тому, на його думку, цього мало для подальших висновків.
«Аналіз базується лише на шести випадках раку, виявлених у цій групі. Це занадто мало, щоб зробити якісь вагомі висновки ”, - сказала доктор Кармен П’єрнас, науковець з питань харчування з Оксфордського університету.
«Потрібно врахувати й інші фактори, наприклад, вживання в їжу червоного м'яса, куріння і алкоголь, надмірна вага», - зазначив він.

Із 1 жовтня 2026 року «Укрексімбанк» припиняє обслуговувати рахунки одержувачів пенсій, житлових субсидій, пільг та інших державних соціальних виплат. Виплати автоматично переведуть на «Укрпошту», передають Патріоти України. Отримувати кошти можна готі...
Біля узбережжя Бразилії розташований острів Ілья-да-Кеймада-Гранде, який у світі більше відомий як острів змій. Він став домівкою для унікального виду отруйних змій — золотого ланцеголова, який більше ніде на планеті не зустрічається, передають Патріот...