
Виявляється, навіть два келихи вина в тиждень негативно позначаються на людському організмі, а якщо вживати більше, то зменшується мозок. Також вчені говорять, що на другому місці настільки невтішної тенденції - вживання кави в надлишку і рекомендують пити не більш двох-трьох чашок у день.
Мозок може скорочуватися і в результаті малої кількості фізичних навантажень. Зокрема, через брак прогулянок на свіжому повітрі і активних рухів. Ще однією причиною зменшення мигдалин мозку вчені називають стресові ситуації, через які порушується пам'ять.
Крім цього, експерти підтвердили проведене в 2014 році дослідження вчених з Університету Джонса Хопкінса, в якому говорилося, що у людей зі слабким слухом мозок скорочується в обсягах швидше.
Глобальне потепління дедалі сильніше впливає на біорізноманіття України, змінюючи ареали поширення рослин і тварин. Через підвищення температури та посушливі умови місцеві види поступово витісняються більш адаптованими організмами, зокрема інвазійними ...
Тарифи на газ в Україні не підвищуватимуть щонайменше впродовж шести місяців після закінчення війни. При тому після зазначеного періоду вартість блакитного газу мають поступово підвищити до економічно аргументованого, передають Патріоти України. За інф...