Бережіться! Названо продукти, які можуть збільшити ризик серцевих захворювань та інсульту

Нові дослідження показують, що солодкі, оброблені, рафіновані продукти з більшою ймовірністю викликають запалення, яке може призвести до серцевих захворювань та інсульту. Точно так само овочі, фрукти та більш здорові білки зменшують запалення, що впливає на поліпшення здоров'я. Про це пише медичний журнал Health Line, передають Патріоти України.

Краще за все дотримуватися чогось схожого на середземноморську дієту, уникаючи червоного м'яса, солодких напоїв і термічно оброблених продуктів. Здорова дієта у поєднанні з фізичними вправами знижує імовірність розвитку хронічних захворювань. Нове дослідження підкреслює важливість цієї медичної мудрості.

Дослідження, опубліковане в цьому місяці в Журналі Американського коледжу кардіології (JACC), показує, що дієта з продуктів, що викликають запалення в організмі, пов'язана з підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань та інсульту.

Дослідження проводилося протягом 32 років з використанням даних 210 000 осіб. Попередні дослідження показали, що рослинна дієта, така як середземноморська, призводить до зниження ризику запалення.

"Запальний потенціал був значно пов'язаний з більш високою частотою серцево-судинних захворювань. 20% досліджуваної когорти, які споживали продукти, що викликають запалення, мали на 46% більше шансів мати серцеві захворювання і на 28% - інсульт", - зазначила вона.

Лі вказує, що, хоча результати були ясними, подальші дослідження можуть допомогти підтвердити зв'язок між певними харчами та запаленням. "Сказати ніколи не їсти ці продукти було б неможливо, але спробуйте зменшити їх споживання або замінити їх цільним зерном, рослинними або іншими корисними джерелами білка, такими як риба. Крім того, збільште споживання листових зелених і темно-жовтих овочів і фруктів", - додала вона.

Заборона виїзду за кордон через борги: Ось що потрібно знати українцям 2026 року

неділя, 14 червень 2026, 19:25

Багато українців і надалі вважають, що наявність будь-якої заборгованості автоматично закриває виїзд за межі країни. Насправді ситуація значно складніша. Сам факт кредиту, іпотеки чи прострочених платежів не є підставою для обмеження перетину кордону. ...

Правила нарахування стажу для пенсії можуть змінитися: Ось що готують для українців

неділя, 14 червень 2026, 19:11

Українцям запропонували зараховувати страховий стаж для призначення пенсії навіть у випадках, коли роботодавець має борги зі сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ). Відповідний законопроєкт зареєстрували у Верховній Раді. Він покликаний усунути ситуац...