
Нове дослідження показало, що регулярне вживання білого рису безпосередньо пов'язане з підвищенням рівня цукру в крові. Результати проекту були опубліковані у вересневому випуску журналу Американської діабетичної асоціації, передають Патріоти України.
У нещодавно завершеному науковому експерименті взяли участь близько 130 тисяч добровольців з 21 країн Європи, Північної та Південної Америки, Африки, а також з Китаю, Бразилії та Індії дослідження проходило понад 10 років. Виявилося, що вживання білого рису значно збільшує ризик розвитку цукрового діабету ‒ оскільки в процесі подрібнення і полірування рису зникає значна частина поживних речовин (в першу чергу вітамін B).
Разом з тим, вчені з'ясували ‒ білий рис володіє високим глікемічним індексом, що і призводить до стрибка рівня цукру в крові. Крім того, дослідники відзначили, що заміна білого рису на бурий (неочищений) знижує глікемічну відповідь на 23% і на 57%.
Прикордонники викрили спробу незаконного перетину кордону за схемою фіктивного шлюбу. У транспортному засобі спільно із "подружжям" перебувала також цивільна дружина чоловіка, передають Патріоти України з посиланням на Держприкордонслужбу. Так, 43-річн...
Вищий антикорупційний суд затвердив угоду про визнання винуватості з колишнім головою Верховного Суду Всеволодом Князєвим. За умовами угоди суд визнає Князєва винуватим у хабарництві за ухвалення судом «потрібних» рішень та призначає покарання у вигляд...