Бережіться! Жінка втратила зір через лікувальний крем

вівторок, 14 липень 2020, 14:30

Жінка у Новій Зеландії втратила зір після застосування лікувального крему від екземи. Засіб на основі стероїдів не тільки не допоміг Аніті Вонг, але і буквально скалічив, позбавивши зору на одне око, передають Патріоти України.

Постраждала звернулася до фахівців, коли захворювання повернулося і було в рази гірше після вагітності. Один із них прописав жінці крем на основі деяких тропічних стероїдів.

"Тут раптом все швидко заспокоїлося, і у мене нарешті була хороша шкіра десь півроку! Через вісім місяців мені поставили діагноз "катаракта обох очей". Я була дуже засмучена, розсерджена і просто шокована, що стероїди викликали це, і я правда дійшла до того, що мені знадобилася операція на очах", – розповіла Вонг.

Після операції зір лівого ока вдалося врятувати, а пошкодження правого були занадто сильні. З тих пір пацієнтка відмовилася від лікування екземи, перший час шкіра тріскалася і була покрита ранами, що не гоїлися. Пізніше через біль і сльози жінці вдалося позбутися від її залежності від препаратів і побороти захворювання.

Як українські княжі роди та шляхта називала своїх дітей: Топ напівзабутих, красивих імен

понеділок, 26 жовтень 2026, 9:06

Український нобілітет — князі, гетьмани, старшина та заможні шляхетські роди (Острозькі, Вишневецькі, Санґушки, Скоропадські, Хмельницькі) — завжди приділяла особливу увагу вибору імен для спадкоємців. Ім’я мало не лише підкреслювати високий соціальний...

Через що можна втратити субсидію: Озвучено список головних помилок

понеділок, 26 жовтень 2026, 8:03

Житлова субсидія допомагає українцям оплачувати комунальні послуги, однак за певних обставин її можуть не призначити, зменшити або припинити виплачувати, передають Патріоти України з посиланням на заяву ПФУ. Щоб не втратити державну підтримку, важливо ...