
Київська міська державна адміністрація повідомила, що не отримувала запитів на розміщення соцреклами фонду телеведучої та журналістки Яніни Соколової на столичних бордах та сітілайтах. Про це йдеться в публікації пресслужби КМДА у Facebook, передають Патріоти України.
«Стосовно сумнівної реклами психологічної підтримки Фонду Яніни Соколової: дана реклама не є соціальною рекламою, яка розміщувалась на замовлення адміністрації. Запитів на її розміщення до нас не надходило, КП «Київреклама» не сприяло у її розміщенні», – повідомила пресслужба КМДА.
Столична влада зауважила, що Управління з питань реклами та КП «Київреклама» не можуть втручатися у зміст реклами. «Ми видаємо дозвіл саме на конструкцію, а не на її інформаційне наповнення. При розгляді заяв щодо оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами Управління не відслідковує і не перевіряє її зміст. Це стосується і конструкцій зі змінним сюжетом – білбордів, сітілайтів, відеоекранів, банерів тощо», – йдеться у публікації.
КМДА додала, що хоча й не має повноважень втручатися у зміст реклами, вона звернулася до оператора стосовно цієї реклами і вона вже знята зі столичних вулиць.
Від 1 січня 2026 року уряд запроваджує обмеження для окремих категорій пенсіонерів, чиї виплати перевищують встановлену законом суму, передають Патріоти України. Як уточнили в Пенсійному фонді, скорочення стосуватимуться лише тієї частини пенсії, що пе...
В Україні зросла нестача кадрів у робітничих і технічних професіях, що призвело до збільшення частки жінок у цих сферах та попиту на практично підготовлених працівників. Водночас низький рівень заробітних плат, зокрема в освіті, спричиняє звільнення фа...