Київська міська державна адміністрація повідомила, що не отримувала запитів на розміщення соцреклами фонду телеведучої та журналістки Яніни Соколової на столичних бордах та сітілайтах. Про це йдеться в публікації пресслужби КМДА у Facebook, передають Патріоти України.
«Стосовно сумнівної реклами психологічної підтримки Фонду Яніни Соколової: дана реклама не є соціальною рекламою, яка розміщувалась на замовлення адміністрації. Запитів на її розміщення до нас не надходило, КП «Київреклама» не сприяло у її розміщенні», – повідомила пресслужба КМДА.
Столична влада зауважила, що Управління з питань реклами та КП «Київреклама» не можуть втручатися у зміст реклами. «Ми видаємо дозвіл саме на конструкцію, а не на її інформаційне наповнення. При розгляді заяв щодо оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами Управління не відслідковує і не перевіряє її зміст. Це стосується і конструкцій зі змінним сюжетом – білбордів, сітілайтів, відеоекранів, банерів тощо», – йдеться у публікації.
КМДА додала, що хоча й не має повноважень втручатися у зміст реклами, вона звернулася до оператора стосовно цієї реклами і вона вже знята зі столичних вулиць.
Японські авто заслужили хорошу репутацію завдяки незмінній надійності, довговічності та, що не менш важливо, доступності. Навіть водії з обмеженим бюджетом можуть дозволити собі справді якісне авто, якщо воно походить із Японії, передають Патріоти Укра...
Свята Великдень та Трійця, згідно із законами України, є державними. Оскільки вони завжди випадають на неділю, це означає, що до них має надаватись додатковий вихідний. Але чи отримають українці цей вихідний у 2025 році? Відповідь на це питання з’ясову...