У російському Благовєщенську з'явилися банери з соціальною рекламою, яка лякає смертю в разі недотримання карантинних заходів, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ.
На одному з банерів написано: "Не подобається носити маску? Твоїм близьким сподобається кутя". На іншому городянам фактично пропонують вибирати між дотриманням соціальної дистанції та місцем на кладовищі.
У міській адміністрації журналістам розповіли, що з пропозицією розмістити соціальну рекламу про коронавірус до них звернувся орендар рекламних носіїв. Зображення на банерах узгоджені з мером міста.
"Комусь така реклама може здатися різкою. Але ситуація з поширенням коронавірусу в Благовєщенську — дуже серйозна. Кількість хворих зростає, реєструються летальні випадки. Дотримання масочного режиму в громадських місцях, в закритих приміщеннях і соціальна дистанція зараз є головними профілактичними заходами, яких ми повинні дотримуватися для того, щоб не допустити поширення інфекції і уникнути введення нових обмежувальних режимів», — повідомили в прес-службі мерії.
Вчені дійшли висновку, що рутинна робота може сприяти погіршенню когнітивних здібностей і навіть стати передумовою розвитку деменції через невисокий рівень мозкової стимуляції під час професійної діяльності. Про результати дослідження пише CNN, переда...
Уряд Німеччини, зіткнувшись із великою кількістю українських біженців, які відмовляються від пропозицій щодо працевлаштування, розглядає можливість припинення фінансової підтримки для цієї групи осіб. Згідно з останніми даними, 77% українських біженців...