У російському Благовєщенську з'явилися банери з соціальною рекламою, яка лякає смертю в разі недотримання карантинних заходів, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ.
На одному з банерів написано: "Не подобається носити маску? Твоїм близьким сподобається кутя". На іншому городянам фактично пропонують вибирати між дотриманням соціальної дистанції та місцем на кладовищі.
У міській адміністрації журналістам розповіли, що з пропозицією розмістити соціальну рекламу про коронавірус до них звернувся орендар рекламних носіїв. Зображення на банерах узгоджені з мером міста.
"Комусь така реклама може здатися різкою. Але ситуація з поширенням коронавірусу в Благовєщенську — дуже серйозна. Кількість хворих зростає, реєструються летальні випадки. Дотримання масочного режиму в громадських місцях, в закритих приміщеннях і соціальна дистанція зараз є головними профілактичними заходами, яких ми повинні дотримуватися для того, щоб не допустити поширення інфекції і уникнути введення нових обмежувальних режимів», — повідомили в прес-службі мерії.
В Одесі до 1 року іспитового терміну засудили дівчину-студентку через поширення пікантних фото та відео. Про це йдеться у вироку Хаджибейського районного суду м. Одеси, передають Патріоти України. За даними суду, студентка 5 курсу медичного факультету ...
Крем Пафф була звичайною сіро-білою кицею, що жила в Остіні (Техас, США), але вона також була відома як найстаріша кішка у світі. Тепер дослідники розкрили дієту тварини, яка, ймовірно, і дозволила їй дожити до 38 років. Про це пише IFLScience, передаю...